Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niks persoonlijks hoor maar u mag ook wel aan die spelfouten controle doendyslectie
solberg the best schreef:niks persoonlijks hoor maar u mag ook wel aan die spelfouten controle doendyslectiehet is dislektie maar we maken allemaal fouten
solberg the best schreef:niks persoonlijks hoor maar u mag ook wel aan die spelfouten controle doendyslectiehet is dislektie maar we maken allemaal fouten
Corne schreef:erg leuk die stellingen...
maar toch denk ik dat die van jan de winkel een hele goede was, en dat wevers daar geen gelijk in heeft![]()
tsjoen is beter, zo is het nou eenmaal
mafiabaas101 schreef:Corne schreef:erg leuk die stellingen...
maar toch denk ik dat die van jan de winkel een hele goede was, en dat wevers daar geen gelijk in heeft![]()
volgens mij komt wevers met iets nieuws als ik hem er zo over hoor praten!
rallyboy schreef:mafiabaas101 schreef:Corne schreef:erg leuk die stellingen...
als je het blad autonews hebt gelezen met een interview met erik wevers, heeft hij 5 corolla's wrc in de schuur staan, waarvan 2 full spec dus voorspel ik dat hij in de golden tulip met de nieuwe auto op de proppen komt, en misschien wel volgend jaar met een skoda!
Mazzel
Wolter schreef:rallyboy schreef:mafiabaas101 schreef:Corne schreef:erg leuk die stellingen...
als je het blad autonews hebt gelezen met een interview met erik wevers, heeft hij 5 corolla's wrc in de schuur staan, waarvan 2 full spec dus voorspel ik dat hij in de golden tulip met de nieuwe auto op de proppen komt, en misschien wel volgend jaar met een skoda!
Mazzel
Zou je dat stukje misschien ergens online kunnen zetten?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten