Ram

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Elies » di mei 17, 2005 8:38

solberg the best schreef:Je bent toch niet van suiker :P

Nee ik ben niet van suiker en in de auto voel ik er niks van!
Voor het festival zelf en het publiek leek het me leuker als het droog bleef. En op een paar spatjes na is het goed weer geweest.
Elies

Berichtdoor Elies » di mei 17, 2005 9:33

Elies schreef:
solberg the best schreef:Je bent toch niet van suiker :P

Nee ik ben niet van suiker en in de auto voel ik er niks van!
Voor het festival zelf en het publiek leek het me leuker als het droog bleef. En op een paar spatjes na is het goed weer geweest.

En nu heb ik zelf ook meegedaan aan het gebrabbel...
Maar goed, het RAM...
Ik ben twee dagen geweest. Ik heb de challenge gezien en ik moet zeggen dat ik de sprinters een stuk indrukwekkender vind tijdens dit festival dan anderhalve week geleden toen ik op de cross was. Je kon tijdens de challenge zien dat er een paar zijn die echt goed kunnen sturen. En wat Peter Versluis liet zien vond ik echt indrukwekkend. Ik ben 's avonds ook nog blijven kijken bij de streetrace. Ik vond het eigenlijk wel voor herhaling vatbaar. Er was inderdaad best veel publiek. Helaas heb ik niet lang gekeken, want ik moest op huis aan om mijn spullen te pakken en vroeg te gaan slapen, want voor mij begon het maandag pas echt. Na anderhalf jaar mocht ik van mezelf eindelijk weer een keertje navigeren. En het was helemaal toppie!! Met dank aan Pascal Jansen natuurlijk! Ik heb het echt gemist. Bij elke rally of sprint langs de kant gestaan als trouwe suporter, maar als het eenmaal in je bloed zit...
Ik zit hier met een big smile op mijn werk :D
Ik vind dit festival goed georganiseerd en het wordt elk jaar steeds beter en aantrekkelijker. Helaas dat het erg uitliep door de ambulances, maar ik denk dat Biesheuvel dit zeker als een verbeterpuntje ziet. Bij deze mijn complimenten!
Elies

Berichtdoor rallybeezer » di mei 17, 2005 11:02

kom hier nog niet zo vaak maar kijk t wel regelmatig ff door en ben nu ook naar RAM festival geweest en die foto's wil ik jullie niet onthouden........

check:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJAURFWO

is deel 1...de rest volgt...
rallybeezer

Berichtdoor gisissi » di mei 17, 2005 11:09

Iemand enig idee waar de volledige uitslag te vinden?

Bij voorbaat dank,

Jack
gisissi

Berichtdoor Elies » di mei 17, 2005 11:18

gisissi schreef:Iemand enig idee waar de volledige uitslag te vinden?

Bij voorbaat dank,

Jack

op www.rally2000.nl
Elies

Berichtdoor rallybeezer » di mei 17, 2005 12:29

en na deel 1 volgt nu dan deel 2...nog eeens een stuk of 40!!

check:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UPWQAAU4

als je groter formaat wil hebben..mail me :wink:
rallybeezer

Berichtdoor SylviaVisser » di mei 17, 2005 14:25

Niks mis met de foto's, behalve dat ze misschien recht beter tot hun recht zouden komen. :shock:
SylviaVisser

Berichtdoor Jaap Sinke » di mei 17, 2005 17:05

Myron. Je RAM-Compilatie werkt vooralsnog niet.

Groeten Jaap
Jaap Sinke

Berichtdoor Wolter » di mei 17, 2005 17:09

Jaap Sinke schreef:Myron. Je RAM-Compilatie werkt vooralsnog niet.

Groeten Jaap

Hij heeft hem gratis gehost. Na 7 dagen óf 25 downloads wordt het bestand daar op de server verwijderd. Hij moet zorgen voor meer space -en niet tijdelijk- op internet.
Wolter

Berichtdoor RallyeRichard » di mei 17, 2005 18:38

Toivonen schreef:poetser! stickertuner! dit is het rallysportforum, voor mensen die wel over drempels kunnen, heel hard

Jij doelt op de foto op pagina 1 rechtsonder van Dick z'n site neem ik aan......

Poetser? Klopt! Een visitekaartje moet er natuurlijk wel blinkend bijstaan, dus heb ik hem voor vertrek naar Rotterdam gepoetst. Het liefste was ik natuurlijk voor de Rat-Look gegaan en had ik de nieuwe laklaag eens flink dof gemaakt, maar ik was mijn schuursponsje kwijt. Ik sloeg helemaal door toen ik vond dat de boomhars die s'nachts op de rallyauto van HW was gevallen eraf gepoetst moest worden. Na een klein uurtje was de auto weer helemaal blinkend wit en Hans? Die was woest. Logisch toch?

Stickertuner? Klopt! Op het voorraam zit een sticker met de URL van een rallyteam en verder zitten er nog 4 kleine Volkswagen Racing stickers op. Voor dit evenement ben ik zelfs helemaal loos gegaan en er nog 3 stickers van HW op de ramen bijgeplakt. Maar ik kon het natuurlijk niet hierbij laten hè. Voor de rest heb ik er motorisch ook nog wat aan gefreubeld. En ja, ik ben zo'n loser die niet eens zijn eigen vliegwiel afdraait en ook de kopbewerking uitbesteedt. Het samenstellen van de setup en het opbouwen van het blok heb ik dan wel zelf gedaan. Maarja, dat redt iedere boerenlul.

Drempels? Geen probleem hoor. Ik heb meer bodemvrijheid dan menig deelnemer aan het RAM. En voor een offroad toertocht schroef ik hem gewoon een paar centimeter omhoog en zet ik de shockers wat zachter. Maar heel hard over drempels vind ik zonde en onnodig. Bovendien schijnen die dingen niet voor niets neergelegd te worden.

Je vergeet trouwens nog de 4-pots Brembo's die er natuurlijk alleen maar voor de show opzitten en niets te maken hebben met het gestegen motorvermogen die in combinatie met het gewicht wat hogere eisen stellen aan de remmerij tijdens een circuittraining, een driftcursus of even spelen achter op een verlaten industrieterrein.

Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe jij vindt dat het vervoermiddel van een rallysportliefhebber er uit hoort te zien, want dit is natuurlijk geen gezicht....................

Oh ja, het ging over het RAM.

Allereerst wil ik de mannen van Team Rallysport Amersfoort bedanken voor de slaapplaats achter in hun LT. Ik weet niet of ik wakker was geworden wanneer iemand met z'n vingers aan jullie auto's had gezeten, maar blijkbaar was mijn gesnurk of lichaamsgeur die uit de LT ontsnapte, al voldoende om ongewenste vreemdelingen op afstand te houden. Jammer dat de sprint jullie niet het gewenste resultaat heeft gebracht, maar hopelijk wordt dat weer een beetje gecompenseerd door jullie activiteiten rondom jullie genodigden.

Verder wil ik de familie Weijs en aanhang bedanken voor de gezelligheid, de gastvrijheid, het bier, de Sambuca 8) en alle andere verleende diensten. How can I ever repay you..... Door volgende keer thuis te blijven. Aha! Uhm, oké. :wink:

Verder dank aan alle andere deelnemers, toebehoren en organisatie die weer hebben gezorgd voor een paar heerlijke dagen RAMmen. Het was weer top!

Oh ja, voor de deelnemers die zich groen en geel hebben geergerd aan de voor hun rijdende fluorescerend gele 205. Ik kan je verzekeren dat je dit meteen vergeet wanneer ze uitstapt en haar helm afdoet. Yummmm...... :lol: Gwen, Jouter moet je maar niet meer alleen op pad laten gaan, want dat gaat niet goedkomen :twisted: :mrgreen:
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Sevius » wo mei 18, 2005 18:29

Ook onze foto's op de site.
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor mantaboy » do mei 19, 2005 9:21

@Richard: Je bent toch ook lid van zo'n club die op meetings auto's poetsen? :wink: :lol:
mantaboy

Berichtdoor Turboboost » do mei 19, 2005 11:38

Oh ja, voor de deelnemers die zich groen en geel hebben geergerd aan de voor hun rijdende fluorescerend gele 205. Ik kan je verzekeren dat je dit meteen vergeet wanneer ze uitstapt en haar helm afdoet.

Heb begrepen dat alleen een micra echt last heeft gehad, maar dit was onbewust. Volgende keer kunnen zij na de wedstijd wel even een biertje ophalen bij ons. :wink:

Yummmm...... Gwen, Jouter moet je maar niet meer alleen op pad laten gaan, want dat gaat niet goedkomen

Aha, de eerste fan heeft ze dus al? haha :mrgreen: :wink:
Laatst bijgewerkt door Turboboost op do mei 19, 2005 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Turboboost

Berichtdoor Hein » do mei 19, 2005 16:52

mantaboy schreef:@Richard: Je bent toch ook lid van zo'n club die op meetings auto's poetsen? :wink: :lol:

Hé, pas op. Hij heeft zondag de onze nog staan te poetsen. "Was beter voor de stroomlijn". :mrgreen:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor RallyeRichard » do mei 19, 2005 18:26

Buiten dat leek de 'Dikke Witte' wel besmet met een SOA na een nachtje onder de harsverspreidende bomen. Zondagnacht de KitCar dus maar voorzien van een kleed, want ik was niet van plan hier een dagelijkse routine van te maken.

@ J.P. Er zitten inderdaad ook poetsers bij ons op de club, maar het merendeel houdt zich toch meer bezig met het gebeuren onder de kap, het onderstel en de remmen. Verder zijn er onder andere met enige regelmaat bezoekjes aan de Nurnburgring, staat er een rallyclinic in de planning en zijn we dol op modderige bospaadjes.

Afbeelding
http://www.extreme-machines.nl/images/04offr/077.jpg
Afbeelding
http://www.extreme-machines.nl/images/04off/132.jpg
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden