Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gast » wo jun 08, 2005 17:46

Dan moet je de beelden maar eens vergelijken. Tenzij er iemand naast de cameraman staat die dezelfde beelden maakt, zijn ze gelijk. En als je even nadenkt, zou je kunnen concluderen dat die beelden 2 weken later geen drol meer waard zijn en dus aan te schaffen op een minder groot budget

Verhoeven krijgt z'n beeldmateriaal echt van de organsatie die de beelden voor het WRC maken. Het is gewoon een rechten kwestie. Verhoeven wil misschien wel eerder uitzenden, maar het mag gewoon niet. Zoiets begrijp je of je doet het niet.
Gast

Berichtdoor mantaboy » wo jun 08, 2005 21:15

Doctor Cinquecento schreef:
Corne schreef:verhoeven haalt het van eurosport...heb nog nooit 1 shot gezien wat niet bij eurosport is geweest.
volgens mij zie je aan het eind van de aflevering ook eurosport staan. (maar dat kan ik niet uit zekerheid zeggen)

Verhoeven haalt z'n beelden echt niet van Eurosport. Het mag dan misschien wel zo lijken, maar Eurosport is nu eenmaal altijd 1 of 2 weken eerder met de beelden. Zij hebben een exclusief contract met de WRC organisatie om de beelden als eerste op het europese continent te mogen brengen. Daar betalen ze jaarlijks dan ook klauwen vol met geld voor. Zulke exclusieve rechten kan Verhoeven zich niet permiteren. Zijn budget is daar veel te klein voor. Trust me:!:

Dave Richards heeft een exclusief contract. Niet Eurosport. Dave verkoopt de beelden. Maar soms zijn er andere zenders toch eerder met uitzenden. Dus hoe zit dat dan Doctor?
mantaboy

Berichtdoor Gast » wo jun 08, 2005 21:24

mantaboy schreef:
Corne schreef:verhoeven haalt het van eurosport...heb nog nooit 1 shot gezien wat niet bij eurosport is geweest.
volgens mij zie je aan het eind van de aflevering ook eurosport staan. (maar dat kan ik niet uit zekerheid zeggen)

Verhoeven haalt z'n beelden echt niet van Eurosport. Het mag dan misschien wel zo lijken, maar Eurosport is nu eenmaal altijd 1 of 2 weken eerder met de beelden. Zij hebben een exclusief contract met de WRC organisatie om de beelden als eerste op het europese continent te mogen brengen. Daar betalen ze jaarlijks dan ook klauwen vol met geld voor. Zulke exclusieve rechten kan Verhoeven zich niet permiteren. Zijn budget is daar veel te klein voor. Trust me:!:

Dave Richards heeft een exclusief contract. Niet Eurosport. Dave verkoopt de beelden. Maar soms zijn er andere zenders toch eerder met uitzenden. Dus hoe zit dat dan Doctor?

Eurosport heeft wel degelijk een exclusief contract. Die wijsheid heb ik namelijk van Rick Bolt. Die werkt voor Eurosport zoals je weet.

Andere zenders kunnen natuurlijk ook rechten hebben op het uitzenden van beeldmateriaal. Hoe men daar de krachten precies verdeeld ligt in de handen van de machtigsten binnen deze sport. Heb je geld, heb je macht.
Gast

Berichtdoor Ascona » wo jun 08, 2005 21:46

mantaboy schreef:

Welke zenders zijn er eerder dan? ja, BBC misschien tijdens Wales Rally
Ascona

Berichtdoor StevenK » do jun 09, 2005 5:17

Doctor Cinquecento schreef:Eurosport heeft wel degelijk een exclusief contract. Die wijsheid heb ik namelijk van Rick Bolt.

Een uitspraak van Rick Bolt 'wijsheid' noemen vind ik erg ver gaan; ik zou er iig niet mijn geld op zetten.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gast » do jun 09, 2005 7:06

StevenK schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Eurosport heeft wel degelijk een exclusief contract. Die wijsheid heb ik namelijk van Rick Bolt.

Een uitspraak van Rick Bolt 'wijsheid' noemen vind ik erg ver gaan; ik zou er iig niet mijn geld op zetten.

Ik denk dat de uitspraken van Rick Bolt in dat opzicht wel betrouwbaar zijn. Hij is lang genoeg werkzaam voor Eurosport.
Gast

Berichtdoor mantaboy » do jun 09, 2005 9:13

Kijk maar eens tv via een schotel. Zijn 2 zenders die zelfs om 17.00 uur de KP van 13.00 uur uitzenden.
mantaboy

Berichtdoor Gast » do jun 09, 2005 10:25

mantaboy schreef:Kijk maar eens tv via een schotel. Zijn 2 zenders die zelfs om 17.00 uur de KP van 13.00 uur uitzenden.

Dan zijn er schijnbaar op dit moment nog andere zenders die meer betalen dan Eurosport. Ben ik alleen wel benieuwd welke zenders dat zijn?
Gast

Rallyreport

Berichtdoor Timpreza » do jun 09, 2005 11:33

RTL Rallyreport is het enige programma, dat überhaupt aandacht geeft aan de Nederlands rallysport. Laten we dat gewoon zo houden...ongeacht wie dat dan ook presenteert...of wat ze laten zien. Geniet er van zo lang het duurt...
Timpreza

Re: Rallyreport

Berichtdoor Jan » do jun 09, 2005 11:43

Timpreza schreef:RTL Rallyreport is het enige programma, dat überhaupt aandacht geeft aan de Nederlands rallysport. Laten we dat gewoon zo houden...ongeacht wie dat dan ook presenteert...of wat ze laten zien. Geniet er van zo lang het duurt...

Daar gaan we weer... :shock:

Als je het topic hebt doorgelezen had je kunnen weten dat we juist blij zijn dat er veel aandacht aan het nederlands kampioenschap wordt besteed, maar de manier waarop FV dat presenteerd, daar zit ons probleem....
Jan

Berichtdoor Wolter » do jun 09, 2005 12:53

Subaru Rullezzz!!! schreef:
Timpreza schreef:RTL Rallyreport is het enige programma, dat überhaupt aandacht geeft aan de Nederlands rallysport. Laten we dat gewoon zo houden...ongeacht wie dat dan ook presenteert...of wat ze laten zien. Geniet er van zo lang het duurt...

Daar gaan we weer... :shock:

Als je het topic hebt doorgelezen had je kunnen weten dat we juist blij zijn dat er veel aandacht aan het nederlands kampioenschap wordt besteed, maar de manier waarop FV dat presenteerd, daar zit ons probleem....

Mee eens. Ik vond het programma Dutch Rallying dat voor 1 keer op SBS6 was veel en veel beter... maarja, SBS zal dat wel niet meer uit willen zenden vanwege te lage kijkcijfers vermoed ik.
Wolter

Berichtdoor Ascona » do jun 09, 2005 13:20

één programma maken, is "iets" anders dan elke week......
Ik denk dat ITV1 een van de zenders in UK is, die de WRC verslaat.
Ascona

Berichtdoor Timpreza » do jun 09, 2005 14:06

Oké Jan, mijn fout. Maar heb jij een beter voorstel?
FV is (figuurlijk) een groot man, die indruk maakt en de rijders schijnen het toch op prijs te stellen dat hij de interviews aflegd. Dat hij minder sterk is in presenteren, tja..das inderdaad waar, maar wat niet is kan nog komen. Geef hem nog een jaartje en we willen niemand anders meer.. :wink:
Timpreza

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do jun 09, 2005 14:52

Mee eens. Ik vond het programma Dutch Rallying dat voor 1 keer op SBS6 was veel en veel beter... maarja, SBS zal dat wel niet meer uit willen zenden vanwege te lage kijkcijfers vermoed ik.

Vreeemd? Dat programma werd ook de FV gemaakt...... Dan doet hij toch iets goed.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Huufke » do jun 09, 2005 15:01

Walter Geuzebroek schreef:

Vreeemd? Dat programma werd ook de FV gemaakt...... Dan doet hij toch iets goed.

'1-0 voor de grote mens :mrgreen: '
Huufke

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia