Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rallyreport

Berichtdoor StevenK » do jun 09, 2005 15:16

Walter Geuzebroek schreef:
Mee eens. Ik vond het programma Dutch Rallying dat voor 1 keer op SBS6 was veel en veel beter... maarja, SBS zal dat wel niet meer uit willen zenden vanwege te lage kijkcijfers vermoed ik.

Vreeemd? Dat programma werd ook de FV gemaakt...... Dan doet hij toch iets goed.

Maar dan weet 'ie over het algemeen zijn kunsten goed te verbergen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gast » do jun 09, 2005 16:53

StevenK schreef:
Walter Geuzebroek schreef:
Mee eens. Ik vond het programma Dutch Rallying dat voor 1 keer op SBS6 was veel en veel beter... maarja, SBS zal dat wel niet meer uit willen zenden vanwege te lage kijkcijfers vermoed ik.

Vreeemd? Dat programma werd ook de FV gemaakt...... Dan doet hij toch iets goed.

Maar dan weet 'ie over het algemeen zijn kunsten goed te verbergen.

SBS6 zal wel meer geld in het uitzenden van een programma over rallysport hebben willen steken. Voor meer geld kun je natuurlijk ook betere kwaliteit leveren.

Aan het programma wat Verhoeven nu maakt kun je duidelijk zien dat het beschikbare budget maar erg magertjes is. Bij de laatste uitzending van het vorige jaar liet hij ook al doorschemeren dat het niet zeker was of het programma nog terug zou komen op RTL5. Zelfs de website van rallyreport wordt niet meer zoals vorige jaren voorzien van de meest actuele informatie. Ook dat wijst op budgetproblemen.
Gast

Berichtdoor Gast » do jun 09, 2005 17:11

Corne schreef:en dan het testcircuit met de anonieme rijder, komt er ook maar niet van...... maar de Nederlandse wedstrijden worden goed uitgezonden, dus ik vind het goed zoals het nu gaat...

Ja, erg jammer. De anonieme testrijder had ik ook graag gezien, maar waar geen centen voor zijn kan ook niet worden gerealiseerd.

Als je dan nog wat verder kijkt zie je ook dat Verhoeven geen verslagen meer maakt vanaf de locaties waar WK rallies worden verreden. Vorig jaar deed hij dat nog wel regelmatig maar dit jaar bij mijn weten nog niet 1 keer.

RTL5 heeft dus flink in z'n budget zitten knippen.
Gast

Berichtdoor Hermen » do jun 09, 2005 17:38

Het zit zo:
Frank betaald RTL 5 per minuut 1450,- euro. Vorig jaar was dit bedrag per minuut 1200,- euro. Zo lijkt het budgetprobleem volgens mij duidelijk uitgelegd.
Het is jammer dat het op deze manier moet, maar ik weet zeker dat Frank er alles aan doet om het programma toch nog zo professioneel mogelijk te maken.
RESPECT! :D
Hermen

Berichtdoor Gast » do jun 09, 2005 17:48

Hermen schreef:Het zit zo:
Frank betaald RTL 5 per minuut 1450,- euro. Vorig jaar was dit bedrag per minuut 1200,- euro. Zo lijkt het budgetprobleem volgens mij duidelijk uitgelegd.
Het is jammer dat het op deze manier moet, maar ik weet zeker dat Frank er alles aan doet om het programma toch nog zo professioneel mogelijk te maken.

Dat is dus ook een vorm van knippen. De zendtijd duurder maken. Moet je van alle andere zaken weer iets afknabbelen om +/- 50 minuten vol te krijgen.

Het ziet er wat mij betreft nog steeds allemaal proffesioneel uit. Ik denk ook niet dat het anders nog lang op de buis zou zijn.
Gast

Berichtdoor billy » vr jun 10, 2005 14:07

Hermen schreef:Het zit zo:

Tuurlijk!!!! 1.450,- euro per minuut, maal 50 minuten uitzending is 72.500,- euro per aflevering om het uit te laten zenden. Daar komen dan nog de kosten voor de cameramensen bij, de kosten om de beelden van het WK uit te mogen zenden enzovoort.

Hermen, leuke poging maar lijkt mij zonder meer een "kant noch wal" verhaal.
William Heeren
billy

Berichtdoor stefan » vr jun 10, 2005 15:15

wie heeft er trouwens afgelopen zondag RRR gezien? ik heb het gemist. weet iemand wie er zondag in de uitzending komt? ik dacht dat ik ergens heb gelezen dat Wevers zou komen? :?

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor Wolter » vr jun 10, 2005 15:24

stefan schreef:wie heeft er trouwens afgelopen zondag RRR gezien? ik heb het gemist. weet iemand wie er zondag in de uitzending komt? ik dacht dat ik ergens heb gelezen dat Wevers zou komen? :?

groet Stefan 8)

Dat zei ik ja. :wink: Vorige RallyReport heb ik 10 minuutjes gezien. Toen zei Frank Verhoeven dat de volgende aflevering de winnaar van de ELE in de studio zou zijn. En dat is -zo blijkt nu- Erik Wevers.
Wolter

Berichtdoor admin » vr jun 10, 2005 15:29

Wolter schreef:
stefan schreef:wie heeft er trouwens afgelopen zondag RRR gezien? ik heb het gemist. weet iemand wie er zondag in de uitzending komt? ik dacht dat ik ergens heb gelezen dat Wevers zou komen? :?

groet Stefan 8)

Dat zei ik ja. :wink: Vorige RallyReport heb ik 10 minuutjes gezien. Toen zei Frank Verhoeven dat de volgende aflevering de winnaar van de ELE in de studio zou zijn. En dat is -zo blijkt nu- Erik Wevers.

En die is er niet want die zat nog in het buitenland omdat hij op advies van Erwin Docter zijn telefoon kapot heeft getrapt en nu naar alle klanten heen moet!
admin
Site Admin

Berichtdoor Wolter » vr jun 10, 2005 21:44

admin schreef:
Wolter schreef:

groet Stefan 8)

En die is er niet want die zat nog in het buitenland omdat hij op advies van Erwin Docter zijn telefoon kapot heeft getrapt en nu naar alle klanten heen moet!

Hoho... Doctor gaf tips aan Wevers om de GTR te winnen. Hij moest een week van tevoren die telefoon kapot trappen!(toch? :wink: )
Maar ik begrijp dus dat we iemand anders als gast zien zondag?
Wolter

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 12, 2005 11:38

Stipthout -t :D

Wat was Peter Bijvelds "cool" zeg........dat zal vast goed toneelspel zijn geweest. Die moet stevig gebaald hebben.
ExTaxi

Berichtdoor Turboboost » zo jun 12, 2005 12:12

Dat laatste stukje vandaag :roll: Frank vraagt of de geruchten over Tsjoen kloppen, en vervolgens hoor je weer exact hetzelfde stukje telefoongesprek over een andere motor dan in Hulst..........vaag. :?

Wel mooi als Tsjoen daar zou starten. :D
Turboboost

Berichtdoor Wolter » zo jun 12, 2005 12:27

Turboboost schreef:Dat laatste stukje vandaag :roll: Frank vraagt of de geruchten over Tsjoen kloppen, en vervolgens hoor je weer exact hetzelfde stukje telefoongesprek over een andere motor dan in Hulst..........vaag. :?

Wel mooi als Tsjoen daar zou starten. :D

Inderdaad beetje vreemd met de telefoon ja. Maar als Poel zegt dat hij van Wevers heeft gehoord dat Pieter Tsjoen ook naar de BHV komt, neem dan maar aan dat het ook wel klopt. Ik zit nu al met spanning te wachten op die confrontatie! Het zou een mooie stunt zijn als Wevers wint, maar ik hoop toch dat hij niet vol (lees: té vol) gaat rijden en vervolgens 0 punten in Roosendaal pakt.
Wolter

Berichtdoor Niels2 » zo jun 12, 2005 12:28

Goeie aflevering, jammer van dat slordige eind.

Hopelijk komt Tsjoen, zou echt vet zijn.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor briljant » zo jun 12, 2005 12:41

Corne schreef:
Niels2 schreef:Goeie aflevering, jammer van dat slordige eind.

Hopelijk komt Tsjoen, zou echt vet zijn.

wie was er nou vandaag, heb het niet gezien

Michiel Poel
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia