Krijg alleen het idee dat de exclusiviteit nu tegen hem werkt en daarom niet wordt gevraagd voor DTM of betaald bij een topteam op LeMans. Dan heb ik toch meer respect voor coureurs die alles willen rijden. Loeb op LeMans of Ekström in de rally.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:Waarbij ik wil opmerken dat ik me afvraag of dat wel helemaal aan Jos (alleen) te wijten valt.....
Niels2 schreef:Rossi en Verstappen vergelijken.... vergelijk dan van Lagen met Verstappen, en ja die ging wel goed.
Doctor Cinquecento schreef:Niels2 schreef:Rossi en Verstappen vergelijken.... vergelijk dan van Lagen met Verstappen, en ja die ging wel goed.
Ik gebruik Rossi niet als een vergelijking tussen beide coureurs, maar als voorbeeld hoe het niet moet. Rossi zal als hij wat meer tijd achter het stuur van een rallywagen mag doorbrengen, zeker de betere van de twee zijn.
Ook Kimi Raikkonen schijnt een goed potje in een rallywagen te kunnen sturen. Na ik meen te weten bezit Raikkonen een ford focus waarmee hij regelmatig in de bossen van Finland rondscheurt. Ook Hakkinen is naar verluid geen slechte rallyrijder. Het zal er wel aan liggen dat we hier met Finnen te maken hebben. Daar gaat het er met de paplepel in.
David Westenbrink schreef:Jos Verstappen is een goede rijder en testrijder, maar daar is alles mee gezegd.
Zijn management kon het F1 wereldje denk ik niet aan, waardoor ze zich vaak hebben laten foppen. Plus dat zij/Jos mijn inziens een paar keer totaal verkeerde keuzes hebben gemaakt...
Het zou trouwens wel een enorme stunt zijn, wanneer Verstappen eens in een Evo aan de start van een NL rally stond

Het zou trouwens wel een enorme stunt zijn, wanneer Verstappen eens in een Evo aan de start van een NL rally stond
Ik had ergens gelezen dat hij graag eens een rally zou willen rijden. Dus wie wil zijn auto uitlenen.![]()
Dit lijkt me wel een goede promotie stunt waarbij meer toeschouwers worden aangetrokken om te komen kijken.
Ascona schreef:Nou doe je Rossi toch te kort: hij had zich beloofd deel te nemen aan de RAC als hij wereldkampioen werd. Hij zal zelf nog net niet hebben betaald, omdat Michelin groot op de auto stond. Dit is nou net het verschil met Verstappen wat ik eerder aangaf: er zijn rijders en coureurs die ook voor hun plezier rijden. Zoals je trouwens ook bij the Race of Champions ziet.
Rossi reed trouwens géén schade tijdens de RAC. Hij kwam met de achterwielen in een greppel te zitten. Bij gebrek aan publiek betekende dit einde wedstrijd.
Häkkinen heeft dit jaar nog wel een rallyauto platgereden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten