Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters schreef:ik was vorig weekend in nederland en kon dus een uitzending zien, dat t niet super profesioneel is vind ik ook maar om het zo hard de grond in te trappen is nergus voor nodig, tot nu is het t enige fatsoenlijke rallyprogramma in nederland en daar moeten we blij mee zijn, en wees realistisch, een vuurkorf bij een rallywagen in een hal is ook niet echt slim. tjonge jan ik snap niet dat je niet eerst nadenkt voordat je iets schrijft.
StevenK schreef:Zou het trouwens niet kunnen zijn omdat betreffende sponsor (CARe) iets te maken heeft met een programma op een concurrerende zender (DGB, SBS6)
Daarnaast nog het gegeven dat FV in het begin van Ieper zei: ''Jasper van den Heuvel doelt op de tropische weersomstandigheden die de weggetjes echt vies glad maken.'' Ik snap niet, dat door warm weer, voornamelijk wegen van asfalt, gladder worden door hogere temperaturen. Het zou juist meer grip moeten geven denk ik dan
Zo is het nu eenmaal, en wees al blij dat er rally op tv komt!
Gerrit Euverman schreef:Wie weet moet er wel een andere presentator komen die meer gevoel heeft en voldoende inhoud kan geven aan het programma.
Vreemd genoeg vind je op Teletekst ook niet de verwijzig dat het programma op t.v. is.
Gerrit Euverman schreef:Ja Steven, ik begrijp je volledig, maar ik hoorde aan het begin van dit jaar dat de vraag of RR wel op t.v. zou verschijnen nog maar de vraag was.
Ik vind zelf ook dat we blij moeten zijn met wat we hebben. RR is onze enigste programma op rallygebied.
Ton Van Spanje schreef:De huidige discussie over het niet in beeld komen van reclame op de auto van PB is lachwekkend.
Ik wil niet eens de moeite nemen om in de oude topics te gaan zoeken, maar ik kan me wel herinneren dat er een tijd is geweest dat er nogal wat commentaar was dat alleen PB in beeld kwam omdat hij blijkbaar (een gedeelte) van het programma sponsorde. Sick topic, this one!!!
Corne schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:De uitzendig was ronduit flut op de beelden van Ieper na, maar dan nog, en waarom CarE wazig werd gemaakt op de auto van PB is volgens mij gewoon vanwege het feit dat Hissink bij dit bedrijf werkt ( toch?). Echt ziek van FV...![]()
En zoals Wolter al zei: Die vlammen in die ton waren helemaal een afknapper, Snap niet dat ze dat doen in zo'n programma. Of hebben ze daar ook al geen geld voor om een echte vuurkorf of iets dergelijks aan te schaffen?
Tsjah...het is allemaal niet zo super bij rally report....Maar ik snap niet waarom FV Princen wel zo veel laat zien, en Bijvelds niet. Princen heeft toch ook niet betaald, of is dit gewoon een pestreactie omdat Bijvelds niks heeft betaald?
En die vlammen, ach...hoort er misschien een beetje bij. Er zijn ook voordelen aan het programma, bijvoorbeeld dat er nu rallyauto's staan, en dat er gasten ontvangen worden....
Zo is het nu eenmaal, en wees al blij dat er rally op tv komt!
Subaru Rullezzz!!! schreef:Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......
Deze vat ik niet helemaal... Verklaardt u nader
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten