Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » ma jun 27, 2005 21:31

Nou, de opmerking dat Princen niet zou betalen.........Renault (Nederland) wel, en die zien graag een Clio in beeld winnen.

Ok nu snap ik het...
Jan

Berichtdoor erikjan » ma jun 27, 2005 22:01

Gerrit Euverman schreef:Wie weet moet er wel een andere presentator komen die meer gevoel heeft en voldoende inhoud kan geven aan het programma.
Vreemd genoeg vind je op Teletekst ook niet de verwijzig dat het programma op t.v. is.

RR zonder FV lijkt me niet waarschijnlijk, zonder FV geen RR...

Ik vind het trouwens ook ZEER vreemd van RTL5 dat het RR dit hele seizoen doodgezwegen (...) wordt op de teletekstpagina.
Daardoor heb ik al eens een aflevering gemist :?

En 't kost RR absoluut kijkers door deze non-informatie
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor mantaboy » di jun 28, 2005 7:57

Ascona schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:
Princen rijdt toch in hetzelfde merk als de Winkel? dus.......

Deze vat ik niet helemaal... Verklaardt u nader :wink:

Nou, de opmerking dat Princen niet zou betalen.........Renault (Nederland) wel, en die zien graag een Clio in beeld winnen.

Wat JvdHeuvel betreft: volgens mij bedoelde hij dat hij écht 30 pk miste, namelijk omdat de intercooler zijn warmte niet kwijt kon en daardoor minder lucht in de motor kreeg. juiste conclusie?

Niet minder lucht in de motor, maar warmere lucht waar minder zuurstof inzit.
mantaboy

Berichtdoor Holkers » di jun 28, 2005 8:48

mantaboy schreef:
Ascona schreef:

Wat JvdHeuvel betreft: volgens mij bedoelde hij dat hij écht 30 pk miste, namelijk omdat de intercooler zijn warmte niet kwijt kon en daardoor minder lucht in de motor kreeg. juiste conclusie?

in warme lucht zit 21% O2 en in koude lucht ook.
Het volume is alleen groter.

1 kilo lucht (ja, kilo) van 10°C heeft een volume X
1 kilo lucht van 30°C heeft een volume welke groter is van volume X
Daardoor gaat er minder benzine in de verbrandingskamer en dat resulteerd in een lager aantal pk.

In de winter loopt een motor ook beter.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor stefan » di jun 28, 2005 10:53

en dan het grote nieuws!!!!! Tsjoen misschien naar de Golden Tulip Rally??!!??!! wie zei er dat hij een andere wedstrijd reed? misschien komt hij dan weer. En doctor in een porsche? :o dat zou ik echt geweldig vinden :lol: :roll:
Over RR: er is altijd wel een min en een pluspunt aan zo'n programma. Wees blij dat er een programma is op de NL t.v. Als dit programma er niet is, zou het wel stil zijn..... Nergens meer een verslag van :o :o :o
laten we maar tevreden zijn met wat we hebben :wink:

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor rallyboy » di jun 28, 2005 11:54

Holkers schreef:
mantaboy schreef:
Ascona schreef:

Snap het probeem bij vd heuvel wel, maar bijvelds rijd met een identieke auto namelijk ook een evo 7, en rijd wel mee voor de overwinning. Hij moet daar dan toch ook last van hebben. Zeker als je 30 pk minder hebt. of zie ik dat verkeerd.
rallyboy

Berichtdoor Holkers » di jun 28, 2005 12:10

Die intercooler zorgt ervoor dat je koude lucht in je motor krijgt, dus als die niet werkt krijg je warme lucht en dus verlies in pk.

Dat het ding het niet 100% doet kan allerlei oorzaken hebben, te gretig met de watersplash etc.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mantaboy » di jun 28, 2005 14:51

rallyboy schreef:
Holkers schreef:
mantaboy schreef:
Ascona schreef:

Snap het probeem bij vd heuvel wel, maar bijvelds rijd met een identieke auto namelijk ook een evo 7, en rijd wel mee voor de overwinning. Hij moet daar dan toch ook last van hebben. Zeker als je 30 pk minder hebt. of zie ik dat verkeerd.

Dit probleem valt op vele manieren op te lossen...

Holkers: Je hebt gelijk. Ging even voorbij aan het volume... :oops: :oops:
mantaboy

Berichtdoor Niels2 » di jun 28, 2005 15:29

Weer even over rallyreport, vandaag is bekend geworden dat RTL5 een 2e RTL4 moet worden ivm de concurentie met Talpa. Is er dan nog wel plek voor Rallyreport?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Gerrit Euverman » di jun 28, 2005 15:30

Weet jij de kijkdichtheid van RR. Wie weet zit RR volgend jaar wel bij een andere zender.
Denk dat we gewoon ff moeten wachten op nadere info.
Op de site van RTL wordt melding gemaakt dat Yorin zal verdwijnen en dat hiervoor in de plaats RTL 7 zal komen. RTL 7 zal de zender worden voor o.a. ook autosport dus naar mijn mening ook RR.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Niels2 » di jun 28, 2005 15:48

Gerrit Euverman schreef:Weet jij de kijkdichtheid van RR.

Die is vrij laag.

Afgelopen zondag:
Kijkdichtheid: 0,4
Totaal aantal kijkers: 62.000

Afgelopen zaterdag:
Kijkdichtheid: 0,1
Totaal aantal kijkers: 11.000

Ter vergelijking de herhaling van RTL Autosport scoorde:
Kijkdichtheid: 0,7
Totaal aantal kijkers: 104.000

Misschien is het een idee om de 2 programma's mee samen te laten werken? FV werkt ook al mee aan RTL Autosport.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Gerrit Euverman » di jun 28, 2005 15:57

Om de kijkdichtheid te verhogen zou je dan misschien andere uitzendtijden moeten nemen en de aantrekkelijkheid van het programma verhogen?
Ik ben ook niet altijd in de gelegenheid om RR live te zien. Kijk ook vaak ff de video af op een ander tijdstip.
Jammer dat RR ook gewoon tijdens de rallyevenementen gewoon uitzend. Hierdoor loop je naar mijn mening wel een groot gedeelte van het publiek mis. Wie weet moet RR eens een keer een uurtje of 2 live gaan tijdens een evenement.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Wolter » di jun 28, 2005 16:06

Gerrit Euverman schreef:Om de kijkdichtheid te verhogen zou je dan misschien andere uitzendtijden moeten nemen en de aantrekkelijkheid van het programma verhogen?
Ik ben ook niet altijd in de gelegenheid om RR live te zien. Kijk ook vaak ff de video af op een ander tijdstip.
Jammer dat RR ook gewoon tijdens de rallyevenementen gewoon uitzend. Hierdoor loop je naar mijn mening wel een groot gedeelte van het publiek mis. Wie weet moet RR eens een keer een uurtje of 2 live gaan tijdens een evenement.

Als je live gaat tijdens een rally, dan mis je toch (zoals jij zegt) het grootste publiek dat toch op de proeven is? Daarnaast is live veel duurder: Meerdere camerateams, interviewers. En een satelliet-verbinding (wat ook niet gratis zal zijn.)

Ik zie zelf wel iets in een andere presentator. FV doet de regie, maakt het programma en spreekt de wedstrijdverslagen in. In de loods waar gasten ontvangen worden moet er een meer professioneler interviewer komen. (Marcel Maijer of soortgelijk persoon?)
Wolter

Berichtdoor |EVO| » di jun 28, 2005 16:08

Ik vind FV gewoon geen respect hebben voor de rijders, vooral met de '5 minutes dinges(wat een flop is)'
|EVO|

Berichtdoor Gerrit Euverman » di jun 28, 2005 16:09

Kan me wel vinden in die mening van jou Wolter.
Gerrit Euverman

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia