Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
cellie schreef:Olaf zit toch bij sbs of is dat allemaal 1 pot nat?
Gerrit Euverman schreef:FV is momenteel wel de persoon die ons voorziet van een rallyprogramma.
We kunnen nog zoveel kritiek hebben op FV, maar zonder hem hebben we op dit moment helemaal geen rallysport-programma.
Biturbo schreef:cellie schreef:Olaf zit toch bij sbs of is dat allemaal 1 pot nat?
Sorry voor de verwarring,
vorig jaar waren er enkele uitzendingen van een rallyprogramma met Olav Mol als commentaar, zender weet ik even niet meer maar zal SBS wel zijn.
En FV doet ook oa het commentaar bij RTL autosport op RTL5 (met Allard Kalf).
Laat Allard Kalf dan eens het commentaar verzorgen, kijken of dat scheelt...
tinus tussengas schreef:over bijvelds is hij nooit echt positief geweest.
ik vind Fv een lul van een vent!
het enige positieve aan hem is dat hij een rallyprogramma maakt.
is toch hetzelfde verhaal als over Citroen gaat geen aflevering voorbij of hij zet Loeb of Citroen wel te kakken
Subaru Rullezzz!!! schreef:
is toch hetzelfde verhaal als over Citroen gaat geen aflevering voorbij of hij zet Loeb of Citroen wel te kakken
Jij kaart hier wat aan wat ik dus heel anders zie: Hij heeft het altijd over Petter Solberg, de Wereld Kampioen van 2003, die hij zogenaamd met geluk heeft gewonnnen en die niet kan rijden.
FV prijst Loeb de hemel in, die is ook wel goed, maar als de Sub nu net iets betrouwbaarder was, dan had Solberg makkelijk gewonnen. Hij heeft altijd van die kleine dingen die hem de das om doen. Dan kun je zeggen dat Loeb een goede rijder is, wat hij ook is, maar om Solberg dan af te kraken, want dat doet FV... en dat doet hij met nog wel meer rijders in het WK en HRO etc ....
ik denk dat het makkelijker is om de reactie van Frankieboy te vermelden waarbij hij iemand in zijn waarde laat. Ik kan er zo geen verzinnen maar misschien wil iemand anders hier op inhaken.
EvoV6 schreef:ik denk dat het makkelijker is om de reactie van Frankieboy te vermelden waarbij hij iemand in zijn waarde laat. Ik kan er zo geen verzinnen maar misschien wil iemand anders hier op inhaken.
Ik weet er wel een die hij altijd de hand boven de kop houdt!
Ene meneer Boers!!
(staat toevallig ook bovenaan met de vragenquiz...)
Vind ik ook nog wel meevallen. Al lijkt het soms wel zo.![]()
Maar dat hij bovenaan staat met de vragenquiz heeft daar niets mee te maken, want de wijzen komen nou eenmaal uit het oosten.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast