Wat hebben Markeloërs trouwens exact gelijke gedachten (ik had je bericht nog niet gelezen Marcel, maar we zeggen hetzelfde)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyboy schreef:rustynail schreef:maar kan het geen grap zijn van iemand anders dan van wevers sport?
Aangezien je moet betalen voor een advertentie denk ik niet dat iemand hierover een grap maakt!
Pierre Brouwer schreef:rallyboy schreef:rustynail schreef:maar kan het geen grap zijn van iemand anders dan van wevers sport?
Aangezien je moet betalen voor een advertentie denk ik niet dat iemand hierover een grap maakt!
Volgens mij is die site in het verleden opgezet door Erik Wevers , als ik mij niet vergis.
John schreef:Dat is toch alweer oud nieuws Walter, of wist ik toevallig een x iets snel.
Walter Geuzebroek schreef:Gefeliciteerd Michel. Mooi om die auto weer terug te krijgen op het parcours. Goed dat er mensen zoals jij, Van Eldik en/of Henneky zijn die de rallysport zo serieus nemen.
westing@asc.nl schreef:John schreef:Dat is toch alweer oud nieuws Walter, of wist ik toevallig een x iets snel.
John dat wij elkaar mailde was er nog niets definitief dus geen oud nieuws, omdat er toen nog geen nieuws was. Wij waren er mee bezig maar gisteren zijn we definitief tot overeenstemming gekomen. Als het eerder rond was gekomen had ik graag als NUL rijder in Amsterdam gereden daarom was ik aan het peilen.
We gaan met de Punto pas in 2006 rijden we maken eerst het seizoen af in de Micra Kitcar. "Ik hoop dat het Engelse/Japanse bommetje geen emoties krijgt met een Italiaans temperament vol monstertje in de zelfde garage"
Michel van Westing
gertveurink schreef:dit is de advertentie waar de ford focus wrc te koop wordt aangeboden:
FORD FOCUS WRC 02
ID# : 12237 ; Date posted : August 23, 2005 ; Expire date : July 24, 2007 ;
Factory date: 2002
Price: € 250.000
Details: Factory build car by M-sport, with complete tarmac and gravel suspension. Also wheels and spares. Please contact for more info!
Contact Name: Wevers Sport
Contact Phone: 0031-654 96 83 88
Contact e-mail: wevers@rallysport.nl
Home Page: not available
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast