Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo sep 25, 2005 18:45

Corne schreef:Mark Breijer komt toch maar volgende week ipv vandaag :lol: Al is dat geen ramp.
En hij had het net voor de reclame over Loeb die in Japan kampioen kon worden en over Wevers die niet meer in het NK zou gaan rijden, heb daar alleen niks over gezien.. :P

50 min gtr waarvan 40 min alleen over wevers en boers. De andere uitzendingen drukt ie wevers de grond in met hi kan de druk niet aan en maakt fouten.
Nu loopt ie hem de lucht in te prijzen. bruine arm aan het halen.
V.D.G Rally team

Berichtdoor sharply.jac|NL » zo sep 25, 2005 19:00

V.D.G Rally team schreef:
Corne schreef:Mark Breijer komt toch maar volgende week ipv vandaag :lol: Al is dat geen ramp.
En hij had het net voor de reclame over Loeb die in Japan kampioen kon worden en over Wevers die niet meer in het NK zou gaan rijden, heb daar alleen niks over gezien.. :P

50 min gtr waarvan 40 min alleen over wevers en boers. De andere uitzendingen drukt ie wevers de grond in met hi kan de druk niet aan en maakt fouten.
Nu loopt ie hem de lucht in te prijzen. bruine arm aan het halen.

Als ik de gelegenheid kijk ik RR, ik ben blij dat er zo´n programma op de tv is. MAAR,

Ik verbaasde mij over de positieve houding van FV tov Wevers. Waarschijnlijk was het in het contract opgenomen voor deze uitzending :roll:

Verder wil ik mijn complimenten geven aan Wevers over zijn bijdragen aan het programma en tijdens de GTR.
sharply.jac|NL

RR

Berichtdoor Humphrey » ma sep 26, 2005 9:53

Ze zeiden een paar keer dat het dit jaar véél harder ging dan vorig jaar.

M.a.w. met de snelheid van dit jaar had Wevers meneer Tsjoen vorig jaar klop kunnen geven?
Hoeveel beter was bijv. zijn Luttenberg tijd vergeleken met die van vorig
jaar dan?
Of een Hallerhoek tijd? Mageleres?

DOEI, Humphrey
Humphrey

Berichtdoor gisissi » ma sep 26, 2005 10:12

Indien de proef Luttenbergring gelijk was aan vorig jaar was Wevers respectievelijk 4 en 2 seconden sneller ( t.o.v. zichzelf een jaar eerder ) maar nog altijd 15 seconden langzamer als de snelste tijd van Tsjoen vorig jaar. Op Mageleres was Wevers daarentegen weer 2 seconden sneller dan de snelste tijd van Tsjoen vorig jaar.

Al met al lastig vergelijken i.v.m. verschillende omstandigheden maar om nu enkele keren te beweren dat het behoorlijk sneller was gegaan lijkt me wat overdreven.
gisissi

Berichtdoor Wolter » zo okt 02, 2005 13:27

Corne schreef:Wat een opschepper die Breijer :P

Ik vond het niet storend, wel leuk eigenlijk.

Het stukje van het Noors kampioenschap was het leukst. Autocross vind ik dan weer niks! We hebben het hier erover dat een quote-challenge geen rally is en genoemd mag worden, dat zei FV tijdje terug ook in z'n programma. En nu laten ze een uitgebreid item over autocross zien. (Ok, er is geen link tussen de quote-challenge en autocross, maar het is en blijft een rally programma.)
Wolter

Berichtdoor Wout de Klerk » zo okt 02, 2005 13:31

Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar gezien je opmerking heb je waarschijnlijk een hele sterke motivatie als fundering onder je opmerking.
Wat is deze eigenlijk ?
Laatst bijgewerkt door Wout de Klerk op zo okt 02, 2005 14:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Wout de Klerk

Berichtdoor Sevius » zo okt 02, 2005 13:44

Wat was dat gedeelte van het Noors kampioenschap gaaf zeg!! Met name die Volvo :D (Oskeder/Osketer oid :?: ) Heb gelijk gezocht of ik wat beeldmateriaal kon vinden op het net, maar dit lukte niet echt...

Wat had die Corolla in Ierland btw mazzel zeg :!: Deed het overigens wel netjes: als hij de bocht gewoon ingestuurd had, dan had ie denk ik die paal geraakt. Nu ging hij er rechts langs heen...

Over het algemeen vond ik het een leuke aflevering, op het autocross gedeelte na...
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Wout de Klerk » zo okt 02, 2005 13:49

Sevius schreef:Wat had die Corolla in Ierland btw mazzel zeg :!: Deed het overigens wel netjes: als hij de bocht gewoon ingestuurd had, dan had ie denk ik die paal geraakt. Nu ging hij er rechts langs heen...

Terwijl zijn navigator toch duidelijk aangaf BRAKE jump, 40 HL
Laatst bijgewerkt door Wout de Klerk op zo okt 02, 2005 15:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Wout de Klerk

Berichtdoor larsjuhhh » zo okt 02, 2005 16:45

overgens reed bijvelds daarzo voor de 3e keer en breijer voor de eerste keer toen!
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor Huufke » zo okt 02, 2005 17:57

Corne schreef:
larsjuhhh schreef:overgens reed bijvelds daarzo voor de 3e keer en breijer voor de eerste keer toen!

Ah, dat wist ik niet..

Nee, ik ook niet. Onder welke naam reed hij dan de eerste twee keer?
Huufke

Berichtdoor Bartje » zo okt 02, 2005 18:45

Huufke schreef:
Corne schreef:
larsjuhhh schreef:overgens reed bijvelds daarzo voor de 3e keer en breijer voor de eerste keer toen!

Ah, dat wist ik niet..

Nee, ik ook niet. Onder welke naam reed hij dan de eerste twee keer?

ehh.. misschien carlos sainz ofso :roll: Bijvelds heeft daar 1 keer gereden, dat was in 2002. Hij werd toen 22e.
Bartje

Berichtdoor clemens » zo okt 02, 2005 19:15

Wolter schreef:

Ik vond het niet storend, wel leuk eigenlijk.

Het stukje van het Noors kampioenschap was het leukst. Autocross vind ik dan weer niks! We hebben het hier erover dat een quote-challenge geen rally is en genoemd mag worden, dat zei FV tijdje terug ook in z'n programma. En nu laten ze een uitgebreid item over autocross zien. (Ok, er is geen link tussen de quote-challenge en autocross, maar het is en blijft een rally programma.)

Autocross in beeld brengen is wel slim van Frankie. De autocross aanhang is waarschijnlijk groter dan jij verwacht.

Clemens.
clemens

Berichtdoor Werner » zo okt 02, 2005 20:02

Qua aantal licentiehouders is het de grootste nederlandse autosporttak. Alhoewel dat ook wel te maken zal hebben met de relatieve toegankelijkheid. :D Ik kan me nog een keer herrinneren dat op het RAM-festival Bijvelds werd verslagen in de finale door een autocrosser, wat voor toch een aardige groep mensen reden tot feesten was...
Werner

Berichtdoor Wolter » zo okt 02, 2005 20:42

clemens schreef:Autocross in beeld brengen is wel slim van Frankie. De autocross aanhang is waarschijnlijk groter dan jij verwacht.

Clemens.

Zullen we er dan maar meteen een programma naast gaan maken? Autocross-report?

Ik vind het wel grappig om te zien, en ik geloof ook wel dat je echt goed moet kunnen sturen! Maar dat neemt niet weg dat ik het niet thuis vind horen in een rallysport programma.
Bij een specifiek voetbalprogramma op tv komt volgens mij ook geen item over volleyball (of kijk ik te weinig voetbalprogramma's? :wink:). Terwijl het kenmerkende bij beide sporten toch is dat ze met een bal gespeeld worden.

Goed... Frank Verhoeven noemde ook nog iets over een ontmoeting tussen een autocrosser en Erik Wevers. Weet iemand er meer over? Verbaal, of in een auto? Of zijn dit ook meer woorden dan daden? (net zoals het genoemde kleine testbaantje buiten de loods?)
Wolter

Berichtdoor antoine » ma okt 03, 2005 5:15

Heeft iemand eigelijk wel gehoord waarom de autocross aan bod kwam. Want ik denk dat we dadelijk ook autospeedway en andere takken van de autosport te zien krijgen. De reden was het 25 jarig bestaan van de knaf. :wink:
Afbeelding
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia