Nederlandrally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » di okt 18, 2005 11:57

admin schreef:
henk schreef:
mafiabaas101 schreef:en hoe zit het met de equipe averdijk averdijk (zie de compilatie van de schoutens)

volgens mij had de bestuurder een gebroken jukbeen.

Navigator had een gebroken jukbeen, bestuurder veel spierpijn zijn beide voor een check naar het ziekenhuis vervoerd.

Gr,

Patrick

Kreeg zojuist nog een mailtje:

Met ons is verder alles OK. IK heb 3 uur op zo’n ruggeplank gelegen en ze hebben 30 foto’s van mijn rug gemaakt.Alles was verder goed Mijn broer heeft een scheurtje in z’n jukbeen.
In Hengelo zijn we gewoon weer van de partij, met een Manta als 0 wagen in de sprint. Proberen we het nog een keer.

Groeten Martijn Averdijk.
JoostS

Berichtdoor henk 400rr » di okt 18, 2005 13:13

Ik heb even een vraag, moet erbij zeggen dat ik pas vanaf kp3 de rally kon bekijken en vertrokken ben na de neutralisatie en de rest afgekeken heb op kp4 en kp5, maar de Audi welke op de afbeelding staat heb ik niet zien rijden, kan dat kloppen?

Afbeelding
henk 400rr

Berichtdoor HJD » di okt 18, 2005 13:21

henk 400rr schreef:Ik heb even een vraag, moet erbij zeggen dat ik pas vanaf kp3 de rally kon bekijken en vertrokken ben na de neutralisatie en de rest afgekeken heb op kp4 en kp5, maar de Audi welke op de afbeelding staat heb ik niet zien rijden, kan dat kloppen?

Kan kloppen, want was zo te zien een showmodel op de service. Staat ook niet op de deelnemerslijst tussen de historische auto's.
HJD

Berichtdoor John » di okt 18, 2005 13:28

HJD schreef:
henk 400rr schreef:Ik heb even een vraag, moet erbij zeggen dat ik pas vanaf kp3 de rally kon bekijken en vertrokken ben na de neutralisatie en de rest afgekeken heb op kp4 en kp5, maar de Audi welke op de afbeelding staat heb ik niet zien rijden, kan dat kloppen?

Kan kloppen, want was zo te zien een showmodel op de service. Staat ook niet op de deelnemerslijst tussen de historische auto's.

Er zit ook een schildje op van de LG Amsterdam rallysprint
John

Berichtdoor clemens » di okt 18, 2005 14:10

Dit is de audi quatro van Arjan Valk. Rallyesport Amersfoort.
Hij heeft dit jaar Almere..Amsterdam en het Ram festival ermee gereden.

Dit is hetzelfde team als de rode seat Ibiza van Henk van de Kamp en Ferry Koekenbakker. :wink:

Een interview met Arjan Valk kun je vinden op mijn site onder "op bezoek bij"

Clemens.
clemens

Berichtdoor red devil » di okt 18, 2005 15:16

Wie heeft er een internet adrs voor me van de chervolet kalos chalenge
Kan ze niet vinden namelijk :cry:
red devil

Berichtdoor Niels van de Poll » di okt 18, 2005 15:20

red devil schreef:Wie heeft er een internet adrs voor me van de chervolet kalos chalenge
Kan ze niet vinden namelijk :cry:

www.kaloschallenge.nl
Niels van de Poll

Berichtdoor Holkers » di okt 18, 2005 15:21

http://www.kalos-challenge.nl/

doet het ook ;)

Maarhe, dat koste me 2.4 seconde google-werk....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor red devil » di okt 18, 2005 16:01

dank u ik heb op ilse gezocht op chervolet kalos en toen stonden er 380 pagina´s en op de eerste 5 stond ie niet.

Dus ik op de site hier kijken en daar stond ie ook niet op

maar bedankt
red devil

Berichtdoor henk 400rr » di okt 18, 2005 16:54

clemens schreef:Dit is de audi quatro van Arjan Valk. Rallyesport Amersfoort.
Hij heeft dit jaar Almere..Amsterdam en het Ram festival ermee gereden.

Dit is hetzelfde team als de rode seat Ibiza van Henk van de Kamp en Ferry Koekenbakker. :wink:

Een interview met Arjan Valk kun je vinden op mijn site onder "op bezoek bij"

Clemens.

Heb het even gelezen, leuk stukje. ik weet nu dus waar ik de auto kan verwachten.
henk 400rr

Berichtdoor Marcel Jansen » di okt 18, 2005 17:19

Wie weet wat er met equipe Blom - Donkers loos was, alle proeven gereden en niet in de uitslag??

Zij zijn er op KP3 vanaf gegleden in een links-rechts combinatie. Het gebeurde precies voor mijn neus en kwam denk ik door de enorme laag kiezels die op de weg lag. De Kalos begon te glijden en was niet meer te houden. De auto is er na de neutralisatie van de proef door een boer met de tractor uitgetrokken en vervolgens kwamen ze tijdens proef 8 vrolijk toeterend weer voorbij (wat tot groot enthousiasme van het publiek leidde :D)
Marcel Jansen

Berichtdoor Maarten » di okt 18, 2005 17:19

Mooi artikel over de minder mooie crash van Rene Wawrzyniak ook op Clemens zijn site. Mooi in woord en beeld gebracht en ook een stukje duidelijkheid.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Turboboost » di okt 18, 2005 17:39

Nadat ik het stukje op Clemens zijn site heb gelezen heb ik vanuit het Resque gebeuren rondom de GTR (waar ik tot vorig jaar altijd actief ben geweest) en beroepshalve (beroepsbrandweerman) toch een vraag;

Waarom liep de brandstofpomp nog? Erg goed opgemerkt van Erik :!: Maar hebben de "profesionele" hulpverleners dat niet opgemerkt? Of zat 'ie niet achter een hoofdstroomschakelaar?

Dit is namelijk precies de reden waarom wij met enkele personen al enige tijd pleiten voor mogelijk een landelijk resque/safety team. Vele hulpverleners zijn simpel weg niet op de hoogte van de veiligheidsmiddelen en/of technische zaken van een rally auto.

Vandaar ook dat alle hulpverleners betrokken bij de GTR altijd een (verplichte) infoavond krijgen (zie ook topic GTR).

Het heeft dus niets met de profesionaliteit van de betrokken hulpdiensten te maken, maar ben wel benieuwd of ze er op gelet hebben.
In elk geval Erik wel. :wink: hulde. 8)
Turboboost

Berichtdoor kraats » di okt 18, 2005 21:39

Waarom liep de brandstofpomp nog? Erg goed opgemerkt van Erik Maar hebben de "profesionele" hulpverleners dat niet opgemerkt? Of zat 'ie niet achter een hoofdstroomschakelaar?
================
Dat zal misschien niet het geval zijn geweest maar dan moet je dus van iedere rallyauto weten waar de schakelaar zit. Dat is voor een hulpverlener niet te doen denk ik. Een hoofdstroom schakelaar is in de Groep N ook alleen maar een advies en geen verplichting.

Ik weet overigens niet of Rene er 1 in had zitten.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor johanschop » di okt 18, 2005 21:47

Als er nog rijders zijn die nog een filmpje van de barneveld rally willen, stuur dan even een e-mail naar johanschop@hotmail.com

heb helaas maar een aantal filmpjes van de rally dus niet van de sprint.

gr johan

p.s. Het kriebelt toch als je langs de kant staat en niet kunt deelnemen ( navi van rallyteam www.viets.nl)
johanschop

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden