John schreef:Niels :: Rally4You schreef:Zou ik van een Canon Powershot A85 naar een Kodak DX6490 er op vooruitgaan???
Als je die wil kan je de mijne wel kopen. Ga toch een SRL kopen binnenkort.
Niels :: Rally4You schreef:John schreef:Niels :: Rally4You schreef:Zou ik van een Canon Powershot A85 naar een Kodak DX6490 er op vooruitgaan???
Oke, is die nog in goede staat, en wat krijg/koop ik er allemaal bij??
John schreef:Niels :: Rally4You schreef:John schreef:Niels :: Rally4You schreef:Zou ik van een Canon Powershot A85 naar een Kodak DX6490 er op vooruitgaan???
Oke, is die nog in goede staat, en wat krijg/koop ik er allemaal bij??
Doe maar even via de email button Niels, het is geen koop en verkoop forum.
mvg John
Biturbo schreef:klik anders op pb (persoonlijk bericht), zie onderaan elke post tussen het rijtje met www, pb, enz
Niels :: Rally4You schreef:Zou ik van een Canon Powershot A85 naar een Kodak DX6490 er op vooruitgaan???
Hein schreef:Niels :: Rally4You schreef:Zou ik van een Canon Powershot A85 naar een Kodak DX6490 er op vooruitgaan???
Heel eerlijk: Je gaat er wel op vooruit, maar i.m.o. niet veel.
Je CF kaart (als je die tenminste hebt) van je Canon Powershot is niet te gebruiken, want er moet een SD kaartje in de Kodak.
Je hebt 0.2 Megapixel meer, dat verschil zie je niet op een beeldscherm. Je kunt iets meer spelen met sluitertijden en diafragma en je hebt meer optische zoom.
Maar het blijft een compactcamera en dat is meteen het allergrootste nadeel van beiden.
JoostS schreef:Tot nu toe hebben we het vooral over fotografie gehad. Maar er lopen er hier ook wel wat rond met videocamera('s) en toebehoren.
JoostS schreef:Yuri schreef:- Sony Super EXVIEW CCD High resolution 520 TVL bulletcam
Heb je daar ook een foto van?en hoe/wanneer gebruik je die?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast