Ascona schreef:rustynail schreef:oke het nieuws kan dus beter maar zijn er ook nog dingen die toegevoegd kunnen worden aan rallysport.nl??
Eigenlijk mis ik twee onderwerpen op het forum, en dat is niet omdat deze niet in de onderverdeling staan, maar omdat er blijkbaar geen behoefte aan is bij de forummers
1. WK-rallies,
De rally van Corsica is al voor 2/3 verreden, echter geen topic. Kun je natuurlijk opmerken dat ik deze had kunnen starten, maar als er bij anderen geen behoefte is, dan bespaar ik mij de (kleine) moeite.
2. techniek.
Op vele autosites worden vele vragen gesteld over tuning, opvoeren etc. Op deze site komen we niet verder dan een camera in de auto monteren. Weet iedereen het zelf zo goed, of zorgt het competitie-element er voor dat we alles voor ons zelf houden?
===============
In denk dat je een onderwerp techniek beter service o.i.d. zou kunnen noemen want er is regelmatig voldoende te beleven op de service- terreinen om daar iets over te posten. Natuurlijk heb je veel monteurs die denken de wijsheid in pacht te hebben, maar je bent nooit te oud om te leren. Zo zie je regelmatig, als je op de service je rondje loopt, wel dingen die in een later stadium van pas kunnen komen.
Ik zou dan alleen voorstellen dat wanneer je iets post over een bepaald(e) team c.q. auto om daarbij niet de naam van de rijder of team te melden, omdat je dan soms zit met een technische commissie of andere elementen die de posting negatief gaan gebruiken om tot een bepaald doel te komen.
Een onderwerp Technische Keuring is ook zeer regelmatig onderwerp van discussie tussen de verschillende teams, en publiek.
Je zou dan ook de voorkomende vraagtekens die vanuit een technische keuring naar voren komen kunnen overleggen. Zo kun je binnen dit forum een betere visie krijgen over de soms "onbegrepen" uitspraken die daar plaatsvinden. Hierdoor krijgen ook toeschouwers een beter beeld over wat er zich achter de schermen afspeelt. En nu maken we er allemaal geheimpjes van waardoor bepaalde elementen hun gang kunnen blijven gaan, waar de sport niet bij gebaat is, en zeker het plezier negatief wordt beïnvloed. Men zal hiervoor wel bang zijn om afgerekend te worden naderhand maar ik denk dat dit niet het geval is, als je jezelf aan de regels houdt.