SWRT schreef:wokej als de mening van een 18 jarige er tegenwoordig niet meer toe doet

maybe vinden jullie mij ongeloof waardig etc. Maar ik beloof jullie 1 ding. En let op mijn woorden. Schrijf op zou ik zeggen. Volgend jaar zal er een team met een Subaru van Prodrive aan de start komen (hoeft dus niet persee een WRC te zijn). Zien we dan wel weer verder.
Met vriendelijke groet, Herr hoek
Ik denk niet dat leeftijd het probleem is. Het is meer de mentaliteit waarin gemakkelijker een vraag of een opmerking ingetypt wordt, dan even rustig gelezen of deze al ergens gepost is. Op MSN is dat ongetwijfeld prima, op een forum minder gewenst.
Daarnaast zou een stuk zelfkritiek prettig zijn voor de honderden meelezers: Vraag je af of je post iets toevoegt. Aan ongefundeerde meningen of geruchten - hoe goed bedoeld dan ook - hebben we niets. "Belangrijk willen zijn" of het laatste woord willen hebben werkt alleen verstorend op een forum. Populair wordt je daar niet van, zo heb je al gemerkt.
Mijn advies is dan ook: Lees de komende maanden rustig mee en post alleen als je vragen hebt die niet elders al beantwoord worden of als je feitelijke informatie hebt.
Zo, dat is eruit! O, het geldt niet alleen voor jou. Wie de schoen past, trekke hem aan. Er lijkt een verband te zijn met leeftijd, maar er zijn uitzonderingen.
Maurice