Rallykalender NL 2006

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » vr okt 14, 2005 22:04

SWRT schreef:wokej als de mening van een 18 jarige er tegenwoordig niet meer toe doet :cry:maybe vinden jullie mij ongeloof waardig etc. Maar ik beloof jullie 1 ding. En let op mijn woorden. Schrijf op zou ik zeggen. Volgend jaar zal er een team met een Subaru van Prodrive aan de start komen (hoeft dus niet persee een WRC te zijn). Zien we dan wel weer verder.

Met vriendelijke groet, Herr hoek

Nou, spannend; er rijden er twee rond in Nederland, waarvan er één te koop is...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » za okt 15, 2005 8:22

SWRT schreef:wokej als de mening van een 18 jarige er tegenwoordig niet meer toe doet :cry:maybe vinden jullie mij ongeloof waardig etc. Maar ik beloof jullie 1 ding. En let op mijn woorden. Schrijf op zou ik zeggen. Volgend jaar zal er een team met een Subaru van Prodrive aan de start komen (hoeft dus niet persee een WRC te zijn). Zien we dan wel weer verder.

Gedraag je dan ook als iemand van 18 jaar en niet als een kleuter.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor mmrizio » za okt 15, 2005 8:56

Ik denk niet dat leeftijd het probleem is. Het is meer de mentaliteit waarin gemakkelijker een vraag of een opmerking ingetypt wordt, dan even rustig gelezen of deze al ergens gepost is. Op MSN is dat ongetwijfeld prima, op een forum minder gewenst.

Daarnaast zou een stuk zelfkritiek prettig zijn voor de honderden meelezers: Vraag je af of je post iets toevoegt. Aan ongefundeerde meningen of geruchten - hoe goed bedoeld dan ook - hebben we niets. "Belangrijk willen zijn" of het laatste woord willen hebben werkt alleen verstorend op een forum. Populair wordt je daar niet van, zo heb je al gemerkt.

Mijn advies is dan ook: Lees de komende maanden rustig mee en post alleen als je vragen hebt die niet elders al beantwoord worden of als je feitelijke informatie hebt.

Zo, dat is eruit! O, het geldt niet alleen voor jou. Wie de schoen past, trekke hem aan. Er lijkt een verband te zijn met leeftijd, maar er zijn uitzonderingen.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor erikjan » za okt 15, 2005 15:23

Maurice,

wijze woorden :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor John » wo okt 26, 2005 18:58

Iemand een idee wanneer het BSR over de kalender gaat beslissen. En of er minder wedstrijden gaan tellen in 2006?

mvg John
John

Berichtdoor Aart » vr nov 11, 2005 8:45

Officieel wordt de NL kalender 2006 vastgesteld op 23 november a.s.

Hebben 9 november een evaluatie bijeenkomst van de 2e helft 2005 gehad, en daar is voor mij duidelijk geworden dat er in principe geen evenementen zullen afvallen, maar ook geen nieuwe erbij zullen komen.

Maar zoals gezegd; 23 november is de dag!
Aart

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 9:19

Toch wel mooi om te zien dat de mensen binnen één club via het forum met elkaar communiceren :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 11, 2005 9:30

StevenK schreef:Toch wel mooi om te zien dat de mensen binnen één club via het forum met elkaar communiceren :)

Dat doen we toch allemaal :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 11, 2005 9:35

Verder hoop ik voor alle sprinter dat alle fotograven ook de sprints verreden naast een rally in hun hoofd opslaan.

Wat meer foto's van de mindere goden zou de sport ten goede komen.
SylviaVisser

Berichtdoor Aart » vr nov 11, 2005 9:44

Maar wij delen deze informatie graag met anderen...
Aart

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 9:55

SylviaBos schreef:Verder hoop ik voor alle sprinter dat alle fotograven ook de sprints verreden naast een rally in hun hoofd opslaan.

Wat meer foto's van de mindere goden zou de sport ten goede komen.

Met de huidige (overigens imho grotendeels terecht) strenge regels voor accreditatie zal dat afhangen van de opdrachten die de sprinters aan de fotografen geven. Op organisatorisch niveau schijnt de consensus te zijn dat het belangrijker is dat er enkele goede foto's van de top in de media verschijnen dan dat het hele veld in beeld wordt gebracht.

De rest van de deelnemers is daarom afhankelijk van de fotografen zonder hesje en van de enkeling die toch blijft staan als z'n klanten voorbij zijn...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Walter Geuzebroek » vr nov 11, 2005 10:49

Ik deel de mening dat sprinters ondergewaardeerd worden maar om de fotograven daarvan de schuld te geven gaat te ver. Klop eens aan bij de organisaties met de vraag om een beter schema. Als het allemaal gaat zoals in Barneveld waar het tijdschema iets dergelijks was van “Na de rally komen eerst de classics en daar achteraan starten de sprinters.” Dat ontneemt je toch alle mogelijkheden om ook maar iets van een strategie uit te zetten waarmee je alles je wilt kunt fotograferen.

Ik roep overigens iedere sprinter op zich bij mij te melden dan maken we een afspraak voor volgend jaar, zodanig dat iedereen het hele jaar over (veel) mooie foto’s kan beschikken.
Laatst bijgewerkt door Walter Geuzebroek op vr nov 11, 2005 10:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 11, 2005 10:55

O, nee...

Begrijp me niet verkeerd, sorry dat ik niet duidelijker was. :oops:

Om eerlijk te zijn bedoelde ik dat er zoveel mensen (niet professionele fotograven) langs de kant foto's nemen. Neem ook eens een plaatje van de sprint....

Dat de sprint zo gaat als het gaat momenteel ligt natuurlijk niet bij de fotograven.

Sylvia, die alleen maar meer plaatsjes wil van de sprints......vooral als ze zelf meedoet :wink:

sorry sorry
SylviaVisser

Berichtdoor Walter Geuzebroek » vr nov 11, 2005 10:58

:o Da's duidelijker. Ik begrijp je Syl.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Holkers » vr nov 11, 2005 11:16

Door de strengere regels (die ook nodig waren) worden teams niet meer meegerekend. Daardoor kan iemand die in de sprint rijdt geen fotograaf naar voren schuiven. De fotograFen die geaccrediteerd zijn volgend jaar tijdens de diverse rally's (en sprints) zullen meer baat hebben (voor hun opdrachtgever[s]) om de eerste 30 te klikken en dan door te gaan.
Uiteraard blijven er genoeg mensen staan om ook de sprint mee te nemen, alleen zou het voor die mensen makkelijker worden als de sprint direct na de rally wordt gestart. Laat er 5 minuten tussen de laatste van de rally en de eerste van de sprint ziitten. en laat dit ook aan het publiek weten (anders gaan mensen lopen over de proef).

Maar uiteindelijk kun je niemand de 'schuld' geven.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl