Rallykalender NL 2006

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 11:21

Holkers schreef:Door de strengere regels (die ook nodig waren) worden teams niet meer meegerekend. Daardoor kan iemand die in de sprint rijdt geen fotograaf naar voren schuiven. De fotograFen die geaccrediteerd zijn volgend jaar tijdens de diverse rally's (en sprints) zullen meer baat hebben (voor hun opdrachtgever[s]) om de eerste 30 te klikken en dan door te gaan.
Uiteraard blijven er genoeg mensen staan om ook de sprint mee te nemen, alleen zou het voor die mensen makkelijker worden als de sprint direct na de rally wordt gestart. Laat er 5 minuten tussen de laatste van de rally en de eerste van de sprint ziitten. en laat dit ook aan het publiek weten (anders gaan mensen lopen over de proef).

Maar uiteindelijk kun je niemand de 'schuld' geven.

Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat er in ieder geval twee zullen zijn die als het goed is geen team-belangen hebben en juist het belang van de hele sport op het ook zullen hebben en daarom zich er juist op zullen richten de *hele* sport in beeld te brengen ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Holkers » vr nov 11, 2005 12:37

StevenK schreef:
Holkers schreef:Door de strengere regels (die ook nodig waren) worden teams niet meer meegerekend. Daardoor kan iemand die in de sprint rijdt geen fotograaf naar voren schuiven. De fotograFen die geaccrediteerd zijn volgend jaar tijdens de diverse rally's (en sprints) zullen meer baat hebben (voor hun opdrachtgever[s]) om de eerste 30 te klikken en dan door te gaan.
Uiteraard blijven er genoeg mensen staan om ook de sprint mee te nemen, alleen zou het voor die mensen makkelijker worden als de sprint direct na de rally wordt gestart. Laat er 5 minuten tussen de laatste van de rally en de eerste van de sprint ziitten. en laat dit ook aan het publiek weten (anders gaan mensen lopen over de proef).

Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat er in ieder geval twee zullen zijn die als het goed is geen team-belangen hebben en juist het belang van de hele sport op het ook zullen hebben en daarom zich er juist op zullen richten de *hele* sport in beeld te brengen ?

Afbeelding
ssssssssssst....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Amazone » vr nov 11, 2005 15:09

Wim Salabim schreef:Zuiderzeerally op 17 en 18 maart.

Groeten Wim

TANK S RALLY NIEUWE NAAM ZUIDERZEERALLY

Na vele jaren de naam Van Staveren Zuiderzeerally gedragen te hebben, zal de meest noordelijke rally tellend voor het Nederlands Kampioenschap vanaf 2006 door het leven gaan als Tank S rally.

Niet dat de hoofdsponsor verandert: de firma Van Staveren blijft voor nog minimaal drie jaar drager van het evenement. Maar met de komst van het nieuwe logo op de 26 tankstations van deze firma, was het een logisch gevolg dat de direct zichtbare en herkenbare tekst "Tank S" ook de nieuwe naam van de rally zou gaan worden.

Hiermee heeft de eerste Nederlandse rallyafspraak van het jaar - in 2006 wordt de rally op 17 en 18 maart verreden - een flinke stap gezet om de continuiteit voor de toekomst te waarborgen.

"Wij zijn er heel erg blij mee," laat wedstrijdleider Daan Pont weten na het sluiten van de nieuwe deal. "Niet alleen omdat de firma Van Staveren na 11 jaar onze hoofdsponsor blijft, maar het is voor ons als organisatie fijn te weten dat we ook de komende jaren op hun steun mogen rekenen." Over de rally van 2006 wil hij nog niet al te veel kwijt: "We zijn, net als andere jaren bezig met een aantal nieuwe proeven en de gesprekken met de diverse gemeentes verlopen tot op dit moment prima. Dus als het meezit, mogen we naast de bekende toch weer een aantal nieuwe proeven verwelkomen," aldus Pont.

:wink:
Amazone

Berichtdoor Hein » vr nov 11, 2005 16:20

Holkers schreef:
StevenK schreef:

Afbeelding
ssssssssssst....

Afbeelding

Hoezo geen teambelangen? Wie, wie wie? :mrgreen:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 16:42

Hein schreef:Hoezo geen teambelangen? Wie, wie wie? :mrgreen:

Ik heb er alle vertrouwen in dat de mensen die het aangaat voldoende professioneel zullen zijn om zich niet te laten compromiteren door latente teambelangen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Holkers » vr nov 11, 2005 16:50

StevenK schreef:

Ik heb er alle vertrouwen in dat de mensen die het aangaat voldoende professioneel zullen zijn om zich niet te laten compromiteren door latente teambelangen.

Dus bij jou hoeven deze personen niet aan te kloppen?

:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 17:16

Holkers schreef:
StevenK schreef:

Ik zou niet weten wat die mensen bij mij te zoeken zouden moeten hebben.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Hein » vr nov 11, 2005 23:28

StevenK schreef:
Holkers schreef:
StevenK schreef:

Ik zou niet weten wat die mensen bij mij te zoeken zouden moeten hebben.

Nieuws? 8)
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor StevenK » vr nov 11, 2005 23:53

Hein schreef:Nieuws? 8)

Als ik nieuws had....
StevenK
Site Admin

SPRINT

Berichtdoor ferry bakker » za nov 12, 2005 8:07

nou ik denk dat sprint een in de hoek gedrukt kindje is van de rally

en dat zal zeker een van de redene zijn dat de de N3 zeer klein zal worden

eddie borgers & paul neeskens rijden niet

henk van de kamp & ferry bakker rijden geen sprints meer

ronanld koops & peter van den adel rijden dacht ik ook geen sprints meer

en ik heb vernomen dat henry van veen ook niet meer ik de N3 start ( maar dat heb ik horen zeggen en je hoort wel meer in de rally <DUSSSS )

en ja dan hebben we nog het Duo Dekkers en van Hilten die in 2006 voor het algemeen klasse ment gaan in hun 1,3 corsa en op de rondkoers geen 2 maar 6 rondjes rijden ,

en hierbij wil ik alle fotograven bedanken voor de mooie foto,s van 2005 top mannen

ja jij ook rommel
ferry bakker

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo nov 13, 2005 9:45

Langzaam wordt het wat:

ZZR 17-18 maart
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni?
ELE 10-11 juni?
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor John » zo nov 13, 2005 10:46

Walter Geuzebroek schreef:Langzaam wordt het wat:

ZZR 17-18 maart
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni?
ELE 10-11 juni?

Vergeet je er niet een, begin april.
John

Berichtdoor StevenK » zo nov 13, 2005 10:55

John schreef:

ZZR 17-18 maart
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni?
ELE 10-11 juni?

Jazeker; hij vergeet er zelfs twee:
Almere sprint 8 april
Almere rally 9 april

Grote kans dat ik weer niet mee kan doen, want 10-12 april is weer tentamenperiode :(
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo nov 13, 2005 11:43

ZZR 17-18 maart
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni?
ELE 10-11 juni?

Jazeker:

ZZR 17-18 maart
Almere sprint 8 april
Almere rally 9 april
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni
ELE 10-11 juni
BHV 7-8-9 juli?
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor John » zo nov 13, 2005 15:09

StevenK schreef:
John schreef:

ZZR 17-18 maart
Hulst 6 mei
RAM 4-5 juni?
ELE 10-11 juni?

Jazeker; hij vergeet er zelfs twee:
Almere sprint 8 april
Almere rally 9 april

Grote kans dat ik weer niet mee kan doen, want 10-12 april is weer tentamenperiode :(

Volgens mij durf je gewoon niet :wink:
John

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl