Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gta schreef:is er interesse onder de rijders voor een VW Polo GTI Cup ( 1.8 Turbo nieuw model 2006 ) ? wij werken op dit moment met VW Motorsport aan een Rally Cup versie, mischien ook iets voor NL of een Benelux kampioenschap.
gta schreef:is er interesse onder de rijders voor een VW Polo GTI Cup ( 1.8 Turbo nieuw model 2006 ) ? wij werken op dit moment met VW Motorsport aan een Rally Cup versie, mischien ook iets voor NL of een Benelux kampioenschap.
StevenK schreef:Persoonlijk zou ik meer zien in een TDI cup, als ik zie hoe hard dat ding van Hans Weijs jr. loopt...
Wolter schreef:StevenK schreef:Persoonlijk zou ik meer zien in een TDI cup, als ik zie hoe hard dat ding van Hans Weijs jr. loopt...
Geen geluid en veel rook.... Hij loopt wel, en niet zacht ook, maar geluid vind ik zelf ook erbij horen...
StevenK schreef:Wolter schreef:StevenK schreef:Persoonlijk zou ik meer zien in een TDI cup, als ik zie hoe hard dat ding van Hans Weijs jr. loopt...
Geen geluid en veel rook.... Hij loopt wel, en niet zacht ook, maar geluid vind ik zelf ook erbij horen...
Hij vroeg toch wat de deelnemers er van vonden
Werner schreef:Ik dacht dat VW niet meer aan autosport wou doen in NL? Als ze toch wat in de rallysport willen gaan doen mogen ze van mij wel een talent steun geven in de vorm van een mooie Polo S1600 of Golf Kitkar.
gta schreef:heeft iemand wel eens in Oostenrijk die Golf 4 kit-car TDi zien rijden??
indien niet, dan weet je niet hoe hard zo'n ding kan gaan.
supermario schreef:Steven...Hoe denk je dat de Seat cup op Zandvoort draait of heeft gedraait..... ook met steun van Pon.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten