Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
die uitspraken van jaap vind ik niet echt medelevend voor frank. Vind het eigenlijk best wel zielig voor hemmjah, als je frank bij de raly's ziet is hij lang niet zo serieus als hij op tv eruit ziet vind ik hoor. Frank is best een goede jongen, al1 beetje grof gebouwd
![]()
stefan
V.D.G Rally team schreef:stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
die uitspraken van jaap vind ik niet echt medelevend voor frank. Vind het eigenlijk best wel zielig voor hemmjah, als je frank bij de raly's ziet is hij lang niet zo serieus als hij op tv eruit ziet vind ik hoor. Frank is best een goede jongen, al1 beetje grof gebouwd
![]()
stefan
de uitzending word opgenomen in een hal op het industriterein waar de service is van hellendoorn.
Turboboost schreef:Als je hebt opgelet liet Frank dat al een paar keer doorschemeren in de uitzendingen rondom de GTR.![]()
....en daarom zoveel gasten uit Twente natuurlijk.![]()
Overigens stonden er in de laatste aflevering alleen maar auto's (stegeman/ vloedgraven) die ook allemaal zo'n beetje uit Nijverdal komen.
stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
![]()
stefan
mafiabaas101 schreef:V.D.G Rally team schreef:stefan schreef:hey kevin, weet jij waar de uitzending wordt opgenomen? toevallig in de achterhoek?
![]()
stefan
de uitzending word opgenomen in een hal op het industriterein waar de service is van hellendoorn.
Klopt ja zeer mooie Garage
maar.... volgend jaar een andere lokatie
Rallyvriend nr.1 Geplaatst: Wo Feb 22, 2006 9:39 pm
Wanneer begint het rally-report seizoen weer?
Kan ik weer gaan opnmemen.
Bedankt.
erikjan schreef:laten we hopen dat er dan in ieder geval wel een verslag van de TankS na afloop van de rally op RTL7 verschijnt...
vorig jaar vond ik het de misser van de eeuw van Frank V. door de ZZR helemaal niet uit te zenden...
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten