Dit moet trouwens ook gezegt worden van Verkooijen, die zie je ook nergens een keer lekker dwars gaan, beetje jammer al zeg ik het zelf.
Doe mij dan toch maar een Van Eldik of een Van Den Heuvel, dat bevalt beter:
Groeten Marcel
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
marceltjuhh schreef:hoop niet dat van iersel met die nieuwe sub gaat rijden, zijn rijstyle is mij net ff iets te braaf om eerlijk te zijn.
StevenK schreef:marceltjuhh schreef:hoop niet dat van iersel met die nieuwe sub gaat rijden, zijn rijstyle is mij net ff iets te braaf om eerlijk te zijn.
1. <insert rant over beste stuurlui enzo>
2. Van wat ik ervan gezien heb, rijdt Martin echt wel spectaculair. Het kan zijn dat hij dat alleen maar deed om indruk op mij te maken, omdat ik achter het reed, maar ik heb toch sterk de indruk dat dat nu juist zijn rijstijl is.
marceltjuhh schreef:hoop niet dat van iersel met die nieuwe sub gaat rijden, zijn rijstyle is mij net ff iets te braaf om eerlijk te zijn.
Dit moet trouwens ook gezegt worden van Verkooijen, die zie je ook nergens een keer lekker dwars gaan, beetje jammer al zeg ik het zelf.
Doe mij dan toch maar een Van Eldik of een Van Den Heuvel, dat bevalt beter:![]()
Groeten Marcel
stefanjonas schreef:in de witte van de achterhetlint site?
of is nog niet bekend wie daar in rijdt?
ik weet et iig niet, misschien heb ik iets gemist..

Peer schreef:mantaboy schreef:LPG in combinatie met een turbo schijnt heel erg goed te gaan. LPG heeft een iets hoger octaangetal dan benzine....
Toen ik daar ooit naar informeerde werd mij medegedeeld dat het weliswaar mogelijk was maar dat de garantie zou vervallen.
Bovendien zijn er nog wel meer zaken belangrijk buiten het octaangetal.
StevenK schreef:Jan schreef:Wat dachten jullie ervan als die witte subaru er zo uit kwam te zien![]()
Da's lastig op onverhard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast