Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:Uit onze logs blijkt dat er mensen zijn die problemen hebben met het bekijken van foto's.
Dit kan komen doordat ze proberen foto's buiten de site om te downloaden, maar we gaan uit van het goede in de mens en dus dat er sprake is van een configuratieprobleem.
Mogelijke oorzaken:
* Opera: in opera kun je 'referrer-logging' uitzetten. Als dat uit staat, kun je de foto's niet bekijken
* Norton Internet Security: dit programma blokkeert ook de referrer-informatie.
Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
Dan ben ik heel benieuwd wat jij gisteren om 19.34 hebt gedaan...
Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
Hoezo??
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
Hoezo??
Omdat er toen vanaf jouw ip-adres een foto opgevraagd is op een manier die het content-managementsysteem als een deeplink-poging ziet.
Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
Hoezo??
Omdat er toen vanaf jouw ip-adres een foto opgevraagd is op een manier die het content-managementsysteem als een deeplink-poging ziet.
Ja ik heb inderdaad de codes bekeken om te kijken hoe dat fotoalbum in elkaar steekt.
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Ik kan ze gewoon zien
Hoezo??
Ja ik heb inderdaad de codes bekeken om te kijken hoe dat fotoalbum in elkaar steekt.
Kijk, nu komt de aap uit de mouw. Maar aan de HTML zie je zo weinig, als je wil weten hoe het fotoalbum werkt, heb je de php code nodig.
Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Ik ken wel iemand die dit soort dingen kan programmeren
Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Nou zeg op....
Hein schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Nou zeg op....
Kijk maar even in de colofon
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Die dat maakt ken ik echt niet...., geintje, maar hoe maak ik dat dan??
StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:StevenK schreef:Niels van de Poll schreef:Daar kwam ik ook achter.
Die dat maakt ken ik echt niet...., geintje, maar hoe maak ik dat dan??
Hoe dat zelf maakt ? Zorgen dat je zestien jaar professionele IT ervaring en 25 jaar programmeerervaring hebt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten