StevenK schreef:John schreef:Stacey in en EVO, zou het betekenen dat ie dit seizoen weer gaat rijden?
Ziet eruit als een straatauto ?
Ja, maar ja je weet het maar nooit he
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hammie schreef:Ja dat was een vet dagje geen spijt van dat ik gegaan ben toch nog een paar redelijke foto's kunnen maken alles was goed geregeld goed eten b.v.
Heb ook erg genoten van pa en zoon Weijs erg mooi om te zien.
En ja die Subaru mooie auto met veel mogelijk heden komt wel goed denk ik.
zal van het weekend even kijken of ik nog wat foto's online kan zetten.
Enne Theo weer bedankt voor het lachen he
dennisrally schreef:John schreef:StevenK schreef:John schreef:Stacey in en EVO, zou het betekenen dat ie dit seizoen weer gaat rijden?
Ziet eruit als een straatauto ?
Ja, maar ja je weet het maar nooit he
Er hoeft niets aan gedaan te worden, stickers erop, kooi erin en gaan! ...
Hmm als dat zo makkelijk gaat bij jouw moet je zien dat je er je werk van maakt, maar of je op die manier klanten krijgt is weer een andere vraag
Ze zijn trouwens bij de garage een stukje frame vergeten vast te zetten... (rechtvoor)
Turboboost schreef:Zijn er ook nog ergens filmpjes beschikbaar?
JoostS schreef:Turboboost schreef:Zijn er ook nog ergens filmpjes beschikbaar?
Ik heb best wat materiaal geschoten, heb op dit moment niet superveel tijd om de beelden uit te zoeken. Maar ik zal kijken of ik straks alvast wat losse fragmentjes online kan zetten.
En nog over die Evo van Stacey, dat geluid daarvan is echt super!
kraats schreef:Hmm als dat zo makkelijk gaat bij jouw moet je zien dat je er je werk van maakt, maar of je op die manier klanten krijgt is weer een andere vraag
- Waar doel je op? Ik bedoelde dat Stacey zo knetterhard ging met een standaard straatauto.Net als dat ze vergeten waren om een put goed in te graven zeker...
cellie schreef::lol:Waneer gaan we weer?
![]()
![]()
het is toch verschrikelijk mooi geweest (nu ik de foto's weer zie en m'n eigen zie gijnzen)omdat we als monteur eingelijk niet zo veel van de rally kunnen zien
behalve Hulst en Amster/Rotterdam
Turboboost schreef:Zijn er ook nog ergens filmpjes beschikbaar?
En Weijs jr KNAF tallent first? Ach, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.![]()
Gun het hem van harte hoor, maar laten we met zijn allen hopen dat de KNAF hem echt richting de wrc gaat helpen. In Nederland komt ie er zonder de KNAF ook wel.![]()
Campos schreef:Ik heb een filmpje gemaakt van een schuiver van junior... maar kwam er echter thuis achter dat de videokwaliteit van zo'n Nokia gsm toch wel ERG slecht is
StevenK schreef:Campos schreef:Ik heb een filmpje gemaakt van een schuiver van junior... maar kwam er echter thuis achter dat de videokwaliteit van zo'n Nokia gsm toch wel ERG slecht is
Ik begreep dat 'ie de auto met een geschonden neus op de kar heeft gezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten