Bartje schreef:StevenK schreef:Wow... Dan heb ik niets teveel gezegd met 'Bijvelds rijdt over 0-auto' ....
Nee, idd. Hij bamste der flink overheen
Haha, chiwawa onie?
Bartje schreef:StevenK schreef:Wow... Dan heb ik niets teveel gezegd met 'Bijvelds rijdt over 0-auto' ....
Nee, idd. Hij bamste der flink overheen
Holkers schreef:Mensen, ik denk niet dat wij hier op het forum de aangewezen personen zijn die de schuldvraag kunnen beantwoorden. Beide heren kunnen dit vast na deze rally met elkaar bespreken op een rustigere toon als vanmiddag (toen het publiek de zaak wat aanwakkerde en de adrenaline nog rijkelijk vloeide). Ik kan alleen de hoop uitspreken dat er hiervan geleerd wordt en dat het niet een volgende keer voorkomt. Hoe, dat is ook niet aan ons maar aan de organisatie/KNAF/BSR of een andere instantie.
Franky schreef:warnaar schreef:Op een proef hoorde ik hem claxonneren zonder effect op zijn voorganger
Met een helm met intercom op en een in je oor brullende navi hoor je niet zo snel een andere auto of een claxon.
StevenK schreef:Zo, eerste foto's van vandaag staan ook op de site. Met dank aan Hein.
StevenK schreef:David Westenbrink schreef:Het is ook niet de eerste keer dat er problemen met de 0 zijn...
En ook niet de laatste.
StevenK schreef:David Westenbrink schreef:Het is ook niet de eerste keer dat er problemen met de 0 zijn...
En ook niet de laatste.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten