Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo apr 09, 2006 22:40

Campos schreef:
StevenK schreef:
David Westenbrink schreef:Het is ook niet de eerste keer dat er problemen met de 0 zijn...

En ook niet de laatste.

Zo lang een 0-auto zo'n veredelde boodschappenkar is zal dat ook zeker zo blijven. Waarom niet gewoon weer met een Evo o.i.d. gaan rijden, dan heb je dit soort problemen niet/niet zo snel en kan vd Heuvel wellicht de momenten beter plannen om iemand er langs te laten..

helemaal mee eens !!
erikjan

Berichtdoor Hein » zo apr 09, 2006 22:46

Jan schreef:Hein hoe komt het dat je vaak zo'n vreemde kleur over je foto's hebt?

hoe bedoel je?
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Biturbo » zo apr 09, 2006 22:53

Bijvelds on the edge (of over?)

Afbeelding

Zeer snel en spectaculair, zeer welkom in het vervolg, helaas toch uitgevallen.

Afbeelding

Afbeelding

Direct na het incident.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Biturbo

Berichtdoor David Westenbrink » zo apr 09, 2006 22:53

erikjan schreef:
Campos schreef:
StevenK schreef:
David Westenbrink schreef:Het is ook niet de eerste keer dat er problemen met de 0 zijn...

En ook niet de laatste.

Zo lang een 0-auto zo'n veredelde boodschappenkar is zal dat ook zeker zo blijven. Waarom niet gewoon weer met een Evo o.i.d. gaan rijden, dan heb je dit soort problemen niet/niet zo snel en kan vd Heuvel wellicht de momenten beter plannen om iemand er langs te laten..

helemaal mee eens !!

Er was toch altijd een evo voor 2 jaar terug ??
David Westenbrink

Foto's

Berichtdoor jhoning » zo apr 09, 2006 23:51

jhoning

Berichtdoor HJD » ma apr 10, 2006 0:19

Foto's zijn bewerkt. Momenteel ben ik ze op de site aan het zetten, maar hier alvast een paar foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HJD

Berichtdoor HJD » ma apr 10, 2006 0:30

Foto's ben ik aan het uploaden, maar ik ga er zelf onder slapen, want begin aardig moe te worden :lol:
HJD

Berichtdoor RallyeRichard » ma apr 10, 2006 0:56

What goes up...
Afbeelding

... Must come down!
Afbeelding

Te land... (ok, voor 3/4 dan...)
Afbeelding

... ter zee... (ok, sloot dan...)
Afbeelding

... en in de lucht!
Afbeelding
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor StevenK » ma apr 10, 2006 6:19

Campos schreef:
StevenK schreef:

En ook niet de laatste.

Heeft waarschijnlijk te maken met de belangen van de betreffende fabrikant. En die 'veredelde boodschappenkar' kan trouwens ook Evo tijden draaien, net zoals een cliootje. Vooral als er veel zand aan te pas komt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Campos » ma apr 10, 2006 8:30

StevenK schreef:Heeft waarschijnlijk te maken met de belangen van de betreffende fabrikant. En die 'veredelde boodschappenkar' kan trouwens ook Evo tijden draaien, net zoals een cliootje. Vooral als er veel zand aan te pas komt.

Misschien moet er dan maar eens afgevraagd worden of het belang van de sport/veiligheid dan onderschikt is aan het belang van de fabrikant.
Als de fabrikant die auto graag voor het veld uit wil zien, waarom dan niet als 5 min. auto?
En met alle respect, maar sommige Evo's zijn inderdaad bij te houden met een Colt, maar ook met andere auto's. De top Evo's houd je echt niet bij.
Campos

0 wagen !!

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma apr 10, 2006 8:35

Ik ben het ook helemaal eens dat de 0 wagen geen colt moet zijn. Dan kun je wel zeggen dat het belangen zijn van de fabrikant maar dat is grote onzin. De enige reden dat de 0 wagen een colt is, is omdat v.d Heuvel de colt wil blijven promoten en ik persoonlijk dat geen goede zaak vind want vorig jaar reed hij ook al het hele jaar en er is nu zelfs een colt cup dus ze hebben er toch genoeg mee bereikt. Het wordt gewoon tijd dat er weer eens een "echte" 0 wagen komt want uiteindelijk is de 0 wagen het startsein van elke proef en zit iedereen daarop te wachten ! :D
mr_nice_guy73

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 10, 2006 8:49

Merk of type van de 0 zijn totaal niet van belang, leuk is als het meteen een auto is die wat los makt bij het publiek.
Maar wat deze 0 bij de deelnemers los maakt......zo is de 0 nooit bedoeld.

Deze 0 zie ik meer als safty car, laat de Colt zijn rondjes draaien op een circuit, dan kan ie zo vaak rond als ie wil en rijdt ie onze toppers niet meer voor de wielen.
De 0 mag in mijn ogen nooit vregeten dat ie voorrijd en niet net als zijn achterop komers voor de seconden, punten en uiteindelijk de sponsor pegeltjes.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma apr 10, 2006 9:10

Ik ben het helemaal met je eens Sivia. Ik herrinner me nog heel goed in de euregio rally dat Gert voor Erik Wevers reed en heel duidelijk Wevers ophield en dan ga ik twijfelen wat zo'n Gert vd Heuvel doet in een rallywagen. Niet alleen de sportieve reden maar wat dacht je van een rallycoureur die ziet dat en wil geen tijd verliezen, gaat dus andere gaatjes zoeken en neemt op dat moment een beslissing om er hoe dan ook voorbij te gaan want dat is toch uiteindelijk de opzet van rally rijden, en daarmee kunnen er zeer gevaarlijke situaties onstaan en zeker bij deze rally (Euregio in Hengelo) waar het publiek lekker dicht bij het rondparcour kan staan. Als de "heren" prive iets uit te vechten hebben doe dat dan lekker op het service terrein of liever nog thuis en breng hiermee geen anderen die van de sport houden in gevaar!!!
mr_nice_guy73

0-auto

Berichtdoor Jeroen » ma apr 10, 2006 9:14

Was de 0-auto niet ooit bedoeld om het publiek te laten wennen aan de snelheid. Om ze alert te maken? De vraag zou naar mijn mening moeten zijn: Lukt dat ook met een Colt?

En was het niet ooit de bedoeling dat de 0-auto een minuut voor #1 startte? De Colt is nu regelmatig bijna een "5 min" auto geworden. En was Niels dat niet al gisteren (wat ik overigens veel leuker vond om te zien, mooie auto geworden Niels, m´n complimenten!).

Ik denk niet dat we te licht mogen denken over de bijdrage van sponsoren aan de rallysport van Nederland. Ook niet als het vd Heuvel is, die uiteraard veel belang heeft bij een bloeiende rallysport, maar had hij niet een schuur vol evo´s staan? Daar kan er best eentje van als 0 auto lijkt me... toch?

Is het misschien een suggestie voor het ASJ van 2007, of elke andere officieel document dat er tav het organiseren van rally´s is, om er in te zetten, dat de organisatie verplicht is om een 0 auto in te zetten waarvan REDELIJKERWIJS (dit is dus echt niet zo´n vrijblijvend begrip als het misschien mag lijken) verwacht mag worden dat deze bij 95% van de proeven in Nederland NIET wordt ingehaald door #1. Daarbij nog wat extra bewoordingen dat de 0 auto onder geen enkel beding invloed mag uitoefenen op de competitie cq. de competie mag hinderen?
Jeroen

Berichtdoor Jan » ma apr 10, 2006 9:45

Hier alvast een paar foto's van mij, de rest komt deze week op de site.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's