mmrizio schreef:EvoV6 schreef:En die ruimte ernaast lijkt wel zo ruim maar ik kan je vertellen dat dat absoluut geen 4 meter was en het naar de bocht toe smaller werd en er links naast de Colt veeeeeel meer ruimte was! (Zelfs nog mooi bedekt met rijplaten

)
Hebben we het over dezelfde situatie?

Da's zeker 3 auto breedtes ruimte naast de Lancer. En een Colt die half naast de proef rijdt - de hele stofwolk hangt naast de proef. Links van de stofwolk kun je de weg zien.
Maar hij reed helaas wel op de kortste route naar de volgende bocht...
Maurice
Het makkelijkste is wel commentaar geven als je er niet bij bent geweest, en dat geld voor iedereen hier. Heb je de lijnen van alle andere rijders in deze bochten combinatie gezien? Hoe weet je dan of de 0-rijder echt van DE lijn afgaat? Als ik mijn foto's van die bocht bekijk rijden ALLE rijders op of tegen het donker gekleurde deel van de weg, dus waar de 0 rijd! En de stofwolk zegt helemaal niets, die hadden alle rijders achter zich aan.
Ik heb het ook recht van voren zien gebeuren. En ik blijf bij mijn mening dat de 0 onvoldoende rekening heeft gehouden met Bijvelds.
Hoe dicht moet iemand op de bumper van de 0 zitten voordat hij er voorbij mag??
Waarom niet VOOR de bochtencombinatie ervoor bijgelaten? Ruimte zat en de Evo A8 zal toch echt wel ff harder lopen op topsnelheid.
Of na de bocht opzij en iets afremmen? Of aangeven dat je naar links of rechts gaat... Ik noem een paar voorbeelden.
En 3 autobreedte's ruimte? laat me niet lachen... Hoever wil je in de sloot staan?
Al zou het zo zijn, waarom moet een klassementrijder het risico moeten lopen om te dicht bij de buitenkant van de bocht te komen.