Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Jan » di apr 11, 2006 21:40

Als ik het goed zie liggen daar links naast de auto van van Eerd (rechts voor jou) enorme molshopen van wit zand. Denk jij dat een rallyauto daar gretig in zal duiken? En met een gril of bumper vol zand weer vrolijk uitspringt? Denk het niet...
Laatst bijgewerkt door Jan op di apr 11, 2006 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Jan

Berichtdoor Biturbo » di apr 11, 2006 21:40

mmrizio schreef:
Biturbo schreef:Het makkelijkste is wel commentaar geven als je er niet bij bent geweest, en dat geld voor iedereen hier.

???

Dat geld niet voor jou, maar voor iedereen die er niet bij was maar wel weet hoe het zat....
Biturbo

Berichtdoor mmrizio » di apr 11, 2006 21:54

Jan schreef:Als ik het goed zie liggen daar links naast de auto van van Eerd (rechts voor jou) enorme molshopen van wit zand. Denk jij dat een rallyauto daar gretig in zal duiken? En met een gril of bumper vol zand weer vrolijk uitspringt? Denk het niet...

Daar wil je inderdaad niet overheen rijden. Maar:
1 GvdH reed aan die kant
2 FvE is daar zeker twee auto breedtes van verwijderd

Wat ik wil verduidelijken is dat de weg breder is dan sommigen hier doen voorkomen.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor EvoV6 » di apr 11, 2006 21:55

Biturbo schreef:

Heb je de lijnen van alle andere rijders in deze bochten combinatie gezien? Hoe weet je dan of de 0-rijder echt van DE lijn afgaat? Als ik mijn foto's van die bocht bekijk rijden ALLE rijders op of tegen het donker gekleurde deel van de weg, dus waar de 0 rijd!

Afbeelding

Deze meneer liet vrijwillig anderhalve Colt ruimte.

Van Eerd was een v/d rijders die daar weinig afsneed. Bijvelds en later ook anderen sneden die bocht helemaal af. Wat daar ook goed kon.

Waar gaat deze discussie over??? Als Bijvelds tegen een andere deelnemer was geknald dan kan ik me deze ophef voorstellen, maar het gaat nogmaals om een NUL-->0 AUTO!!!!!! DEZE TELT NIET MEE VOOR DE TIJD/STRIJD dus mag NOGMAALS niet in de weg rijden!!! Hoe breed de weg daar dan wel volgens sommigen mag zijn.
EvoV6

Berichtdoor erikjan » di apr 11, 2006 21:55

ik ben heel benieuwd wat RallyReport zondag a.s. uitzendt... :D
erikjan

Berichtdoor Jan » di apr 11, 2006 21:57

erikjan schreef:ik ben heel benieuwd wat RallyReport zondag a.s. uitzendt... :D

Ik denk nog niets over Almere, TankS moeten ze ook nog uitzenden :wink:

Het filmpje werkt trouwens weer op ozne site tot morgen :roll:
Jan

Berichtdoor Biturbo » di apr 11, 2006 21:59

Laten we die beelden dan ook nog maar even afwachten.

Als er dan blijkt dat Bijvelds er al lang achter zat kan ik me best voorstellen dat je in de strijd om de leiderspositie er HEEL GRAAG voor bij wilt.... koste wat 't kost....
Biturbo

Berichtdoor erikjan » di apr 11, 2006 21:59

ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS :oops:

maar goed, dit topic gaat over Almere :)
erikjan

Berichtdoor kolkie » di apr 11, 2006 23:02

Biturbo schreef:Laten we die beelden dan ook nog maar even afwachten.

Als er dan blijkt dat Bijvelds er al lang achter zat kan ik me best voorstellen dat je in de strijd om de leiderspositie er HEEL GRAAG voor bij wilt.... koste wat 't kost....

Wat is er lang achter zitten? Ik stond aan de andere kant van de proef en tot Peter uit zicht verdween reedt ie nog naar van de Heuvel toe, je zag het gat kleiner worden (ik schat - maar da's natuurlijk lastig te zeggen) van een gat van een auto of 10 naar een auto of 5 over een afstand van 150 meter.

Ik persoonlijk neig er trouwens naar dit een typisch geval van een 'race incident' te noemen. Weliswaar kun je nu met de schuldige vinger naar iemand gaan wijzen en dergelijke maar ik geloof niet dat er ook maar enige vorm van opzet in het spel is. Tamelijk zinloos m.i. om er verder over te discusseren. Ik zou zeggen: het ziet er spectaculair uit in elk geval, 8) .
kolkie

Berichtdoor Davekuh » di apr 11, 2006 23:09

SylviaBos schreef:
nkroeze schreef:
Timpreza schreef:
Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.

http://rapidshare.de/files/17692310/Almere_goes_crazy_.mpg.html

Groetjes Dave

Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau.. 8)

Greetz Timpreza

Tja, smorgens door een briefing over het hoe&wat over de 5 minuten auto, hoe de wisselingen met vip's gingen lopen etc., geen tijd meer gehad om alles te verkennen. Dan maar op zicht rijden, en als je dan op zo'n situatie aankomt, dan is het toch wel ERRUG prettig als je verkend hebt en notes krijgt......

Och, jouw doorgang zag er daar iig beter uit dan de eerste keer van ons :wink:

Wat ging er mis dan Silvia? jij zat toch bij Schrader? heb jullie doorgang daar ook gefilmt maar was niks aan te bekennen hoor?
Davekuh

Berichtdoor ExTaxi » wo apr 12, 2006 11:30

Maurice, is dat een foto? (zo ja GEWELDIG) of een videocamerashot?
ExTaxi

Berichtdoor StevenK » wo apr 12, 2006 11:34

ExTaxi schreef:Maurice, is dat een foto? (zo ja GEWELDIG) of een videocamerashot?

Over welke foto heb jij het ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » wo apr 12, 2006 13:00

Wat ging er mis dan Silvia? jij zat toch bij Schrader? heb jullie doorgang daar ook gefilmt maar was niks aan te bekennen hoor?
Wij zijn daar de eerste doorgang niet eens geweest ... :oops:

enne alle beelden, stil of bewegend zijn erg welkom...kan ik ook eens zien hoe het er van buitenaf uitziet :wink: , hoe het binnen voelt ben ik achter :shock: :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Holkers » wo apr 12, 2006 13:06

heb al wel gezien dat je best moeilijk kan kijken als de Soeb met de wieltjes van de vloer gaat ;) Maar dat doen er wel meer....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor SylviaVisser » wo apr 12, 2006 13:10

Holkers schreef:heb al wel gezien dat je best moeilijk kan kijken als de Soeb met de wieltjes van de vloer gaat ;) Maar dat doen er wel meer....

Ja omdat ik de eerste keer besefte dat als ie flink van de vloer gaat...hij ook weer flink zal landen: een eeuwen oud gegeven: "Zwaartekracht" maar met die jump net na de start werd het een zwaarder woord :? .
Hij besloot daarna iets voorzichtiger te 'vliegen' daar...maar ik was toch elke keer weer benieuwd naar de landing.....op asfalt toch anders dan 6 jaar geleden in het mulle zand van Almere.

Ik moet zeggen dat ik nu nog meer respect heb gekregen voor het Subaru materiaal, lijkt niet stuk te krijgen....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's