mmrizio schreef:Biturbo schreef:Het makkelijkste is wel commentaar geven als je er niet bij bent geweest, en dat geld voor iedereen hier.
???
Jan schreef:Als ik het goed zie liggen daar links naast de auto van van Eerd (rechts voor jou) enorme molshopen van wit zand. Denk jij dat een rallyauto daar gretig in zal duiken? En met een gril of bumper vol zand weer vrolijk uitspringt? Denk het niet...
Biturbo schreef:
Heb je de lijnen van alle andere rijders in deze bochten combinatie gezien? Hoe weet je dan of de 0-rijder echt van DE lijn afgaat? Als ik mijn foto's van die bocht bekijk rijden ALLE rijders op of tegen het donker gekleurde deel van de weg, dus waar de 0 rijd!
Deze meneer liet vrijwillig anderhalve Colt ruimte.
erikjan schreef:ik ben heel benieuwd wat RallyReport zondag a.s. uitzendt...
Biturbo schreef:Laten we die beelden dan ook nog maar even afwachten.
Als er dan blijkt dat Bijvelds er al lang achter zat kan ik me best voorstellen dat je in de strijd om de leiderspositie er HEEL GRAAG voor bij wilt.... koste wat 't kost....
SylviaBos schreef:nkroeze schreef:Timpreza schreef:Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.
http://rapidshare.de/files/17692310/Almere_goes_crazy_.mpg.html
Groetjes Dave
Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau..![]()
Greetz Timpreza
Tja, smorgens door een briefing over het hoe&wat over de 5 minuten auto, hoe de wisselingen met vip's gingen lopen etc., geen tijd meer gehad om alles te verkennen. Dan maar op zicht rijden, en als je dan op zo'n situatie aankomt, dan is het toch wel ERRUG prettig als je verkend hebt en notes krijgt......
Och, jouw doorgang zag er daar iig beter uit dan de eerste keer van ons
Wij zijn daar de eerste doorgang niet eens geweest ...Wat ging er mis dan Silvia? jij zat toch bij Schrader? heb jullie doorgang daar ook gefilmt maar was niks aan te bekennen hoor?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Holkers schreef:heb al wel gezien dat je best moeilijk kan kijken als de Soeb met de wieltjes van de vloer gaatMaar dat doen er wel meer....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten