Ik moet zeggen dat ik nu nog meer respect heb gekregen voor het Subaru materiaal, lijkt niet stuk te krijgen....
Niet het type waar jullie mee rijden...
Mark Verhoeven.
Ik moet zeggen dat ik nu nog meer respect heb gekregen voor het Subaru materiaal, lijkt niet stuk te krijgen....
erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS
StevenK schreef:ExTaxi schreef:Maurice, is dat een foto? (zo ja GEWELDIG) of een videocamerashot?
Over welke foto heb jij het ?
Dat idee had ik al toen je het homologatiegewicht vertelde
Dat idee had ik al toen je het homologatiegewicht vertelde
gschutten schreef:Het viel me nu pas op, maar ik ben toch wel benieuwd, wie er hier naast Niels Kroeze in de 5 min BMW, met zijn K750i een foto c.q. filmpje zit te maken....
*plaatje*
erikjan schreef:Amazone schreef:erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS
Ik ben toch wel heel benieuwd wat je denkt over het uitzenden van de TSR, Erikjan!
je weet maar nooit bij Frank V
Amazone schreef:erikjan schreef:Amazone schreef:erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS
Ik ben toch wel heel benieuwd wat je denkt over het uitzenden van de TSR, Erikjan!
Tis waar!!! Maar als het goed is wordt er aan iedere wedstrijd evenveel aandacht besteed (en gezien onze deelnemers zijn wij in het voordeel t.o.v. sommige andere wedstrijden)...verslag van de wedstrijd dan, want die voorbeschouwingen kunnen wij en Almere wel schudden natuurlijk....
Al heb ik begrepen dat RR 16 april begint met WRC (en EK?) en dat er pas vanaf 30 april aandacht wordt besteed aan het RDO.
Tenminste, dat waren de plannen. Kan natuurlijk in ons voordeel bijgesteld zijn?
We wachten in spanning af...
Amazone schreef:erikjan schreef:Amazone schreef:erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS
Tis waar!!! Maar als het goed is wordt er aan iedere wedstrijd evenveel aandacht besteed (en gezien onze deelnemers zijn wij in het voordeel t.o.v. sommige andere wedstrijden)...verslag van de wedstrijd dan, want die voorbeschouwingen kunnen wij en Almere wel schudden natuurlijk....
Al heb ik begrepen dat RR 16 april begint met WRC (en EK?) en dat er pas vanaf 30 april aandacht wordt besteed aan het RDO.
Tenminste, dat waren de plannen. Kan natuurlijk in ons voordeel bijgesteld zijn?
We wachten in spanning af...
Jan schreef:Ik heb precies een zelfde foto op onze site staan![]()
*foto*
Fijne camera is dat, zit ook op mij mobieltje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten