Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo apr 12, 2006 14:01

Ik moet zeggen dat ik nu nog meer respect heb gekregen voor het Subaru materiaal, lijkt niet stuk te krijgen....

Niet het type waar jullie mee rijden... :? :wink:

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor StevenK » wo apr 12, 2006 14:02

SylviaBos schreef:Ik moet zeggen dat ik nu nog meer respect heb gekregen voor het Subaru materiaal, lijkt niet stuk te krijgen....

Dat idee had ik al toen je het homologatiegewicht vertelde :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Amazone » wo apr 12, 2006 15:32

erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS :oops:

Ik ben toch wel heel benieuwd wat je denkt over het uitzenden van de TSR, Erikjan! 8)
Laatst bijgewerkt door Amazone op wo apr 12, 2006 18:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor mmrizio » wo apr 12, 2006 17:42

StevenK schreef:
ExTaxi schreef:Maurice, is dat een foto? (zo ja GEWELDIG) of een videocamerashot?

Over welke foto heb jij het ?

De 2 plaatjes van Van Eerd zijn foto's. Leg me nog eens uit wat daar geweldig aan is :wink:

De foto van GvdH en PB heb ik op een eerdere pagina in dit topic gevonden. Die is inderdaad mooi!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo apr 12, 2006 18:39

Dat idee had ik al toen je het homologatiegewicht vertelde

Je kan ook een laag homologatiegewicht hebben en het dan bij lange na niet halen... (ik dus...) :?

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo apr 12, 2006 18:41

Dat idee had ik al toen je het homologatiegewicht vertelde

Je kan ook een laag homologatiegewicht hebben en het dan bij lange na niet halen... (ik dus...) :?

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor erikjan » wo apr 12, 2006 19:40

Amazone schreef:
erikjan schreef:ik zal maar niet zeggen wat ik denk over het uitzenden van de TankS :oops:

Ik ben toch wel heel benieuwd wat je denkt over het uitzenden van de TSR, Erikjan! 8)

je weet maar nooit bij Frank V :wink:
erikjan

Berichtdoor gschutten » wo apr 12, 2006 19:42

Het viel me nu pas op, maar ik ben toch wel benieuwd, wie er hier naast Niels Kroeze in de 5 min BMW, met zijn K750i een foto c.q. filmpje zit te maken....

Afbeelding

Deze foto is gemaakt op KP 13 (Almere Poort) helemaal rechts achterin vanaf de start gezien. (nabij de "chicane")
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Wolter » wo apr 12, 2006 19:47

gschutten schreef:Het viel me nu pas op, maar ik ben toch wel benieuwd, wie er hier naast Niels Kroeze in de 5 min BMW, met zijn K750i een foto c.q. filmpje zit te maken....

*plaatje*

Misschien stond er wel gewoon een hele mooie vrouw langs de proef. :D
Wolter

Berichtdoor Amazone » wo apr 12, 2006 19:58

erikjan schreef:
Amazone schreef:

Tis waar!!! Maar als het goed is wordt er aan iedere wedstrijd evenveel aandacht besteed (en gezien onze deelnemers zijn wij in het voordeel t.o.v. sommige andere wedstrijden)...verslag van de wedstrijd dan, want die voorbeschouwingen kunnen wij en Almere wel schudden natuurlijk....

Al heb ik begrepen dat RR 16 april begint met WRC (en EK?) en dat er pas vanaf 30 april aandacht wordt besteed aan het RDO.

Tenminste, dat waren de plannen. Kan natuurlijk in ons voordeel bijgesteld zijn? :wink:

We wachten in spanning af...
Amazone

Berichtdoor erikjan » wo apr 12, 2006 20:07

Amazone schreef:
erikjan schreef:
Amazone schreef:

Tis waar!!! Maar als het goed is wordt er aan iedere wedstrijd evenveel aandacht besteed (en gezien onze deelnemers zijn wij in het voordeel t.o.v. sommige andere wedstrijden)...verslag van de wedstrijd dan, want die voorbeschouwingen kunnen wij en Almere wel schudden natuurlijk....

Al heb ik begrepen dat RR 16 april begint met WRC (en EK?) en dat er pas vanaf 30 april aandacht wordt besteed aan het RDO.

Tenminste, dat waren de plannen. Kan natuurlijk in ons voordeel bijgesteld zijn? :wink:

op het gevaar af dat we wel erg off-topic gaan nu; ik blijf het op z'n minst vreemd vinden dat een sportprograamma pas 6 weken na afloop van een evenement beelden ervan uitzendt...
denk je eens in dat Studio Sport pas vandaag voor het eerst de Olympische zegereeksen van de Nederlandse schaatsers zou brengen op TV... dan zou het land te klein zijn.
erikjan

Berichtdoor John » wo apr 12, 2006 20:08

Amazone schreef:
erikjan schreef:
Amazone schreef:

Dat had ik ook begrepen ja, er staan wel mooie TFT schermen trouwens in de studio bij Frank :wink:
John

Berichtdoor Jan » wo apr 12, 2006 20:21

Ik heb precies een zelfde foto op onze site staan :lol:

Afbeelding

Fijne camera is dat, zit ook op mij mobieltje :P
Jan

Berichtdoor gschutten » wo apr 12, 2006 20:32

Jan schreef:Ik heb precies een zelfde foto op onze site staan :lol:

*foto*

Fijne camera is dat, zit ook op mij mobieltje :P

Idd fijne camera... en ook handig is de radio, kun je op de hoogte blijven via bijv. Stadsradio Almere (of was dat nou van het weekend Delta FM :wink: )
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Joost » wo apr 12, 2006 20:36

Delta FM heeft wel de Golden Tulip Rally gedaan, ik ben daar nog een tijdje geweest aangezien ik daar ook werkzaam ben. Altijd wel leuk dat lokale omroepen meewerken aan een "RallyRadio"
Joost

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's