Hoge inschrijfgelden

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 17:32

Ik heb vanmiddag een aantal rallyrijders aan de tel gehad. Dit omtrend inschrijfgelden van de evenementen.

Omdat we dit veel te hoog vinden.

Graag zou ik van de mensen die dit ook vinden een bericht willen ontvangen. Zodat we onderhand eens hierover kunnen praten.

Want als 1 zijn mening hierover geeft heeft het geen zin, maar als meerdere mensen dit vinden, kunnen we wellicht iets bereiken.

<admin note>
Oproepen om een discussie elders verder te voeren horen niet op een forum.
</admin note>
johanschop

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 17:44

Maar wat wil je nu bereiken ? Een club van deelnemers die wel deel wil nemen, maar 't niet kan ?

Kunnen we dan niet beter een club beginnen die commentaar heeft op de absurd hoge bandenprijzen ? Want die zijn hoger gestegen dan de inschrijfgelden.

En misschien kunnen we dan ook protesteren tegen de kosten van benzine ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 17:54

hallo steven,

ik wil alleen weten hoeveel mensen dit ook vinden, en ze hun vrije mening kunnen mailen.

Als ik zie wat er in belgie gerealiseerd kan worden bijv 16 sprints met inschrijfgelden van 160euro ongeveer.

Dan snap ik niet waarom het hier zo duur moet wezen.

Ik weet dat over de HOGE INSCHRIJFGELDEN veel rijders hun beklacht doen.

Dus ik zou dan ook graag hun mening in een e-mail account willen ontvangen zodat we het eens met RCH en BSR over kunnen praten.

Het is niet zo dat ik geen geld ervoor heb om te kunnen navigeren, anders was ik wel gestopt met de sport.

Ik zou dan ook graag het e-mail adres rallyjunkie@hotmail.com willen plaatsen
johanschop

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 17:59

johanschop schreef:hallo steven,

ik wil alleen weten hoeveel mensen dit ook vinden, en ze hun vrije mening kunnen mailen.

Als ik zie wat er in belgie gerealiseerd kan worden bijv 16 sprints met inschrijfgelden van 160euro ongeveer.

Dan snap ik niet waarom het hier zo duur moet wezen.

Dan moet je alle topics over dit onderwerp eens goed lezen, dan vind je vanzelf de verklaring.
Dus ik zou dan ook graag hun mening in een e-mail account willen ontvangen zodat we het eens met RCH en BSR over kunnen praten.

Lijkt het je niet handiger om dan eerst eens een keer met die rijdersvereniging mee te praten ? Want ik heb niet de indruk dat jij je ooit met de discussies daaromtrent op RCH vergaderingen hebt bemoeid ?
Het is niet zo dat ik geen geld ervoor heb om te kunnen navigeren, anders was ik wel gestopt met de sport.

Ik zou dan ook graag het e-mail adres willen plaatsen

Daar heb je toch een profiel voor ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 18:05

hallo steven,

uiteraard volg ik het forum maar ik wil het op een rijtje hebben, en dan vooral die van de rallyteams

de reden waarom ik daar nog niet geweest ben, omdat je als je alleen erheen gaat niet genoeg power hebt om mensen te overtuigen.

Ik zal er onderhand er zeker heen, en dan zal ik niet de enige wezen.

Ok bij deze TEAMS DIE HUN MENING WILLEN GEVEN, STUUR DAN EVEN E-MAIL. dit e-mail adres kan je vinden in mijn profiel.
johanschop

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 18:16

uiteraard volg ik het forum maar ik wil het op een rijtje hebben

Lijkt me sterk, want dan hoef je niet meer te vragen waarom een Belgische sprint goedkoper georganiseerd kan worden.
, en dan vooral die van de rallyteams

Heb je wel enig idee wat de RCH is ? De RCH is een vereniging van deelnemers die om die reden ook een vertegenwoordiger in zowel het algemeen als in het dagelijks bestuur van de sectie rallysport van de knaf heeft.
de reden waarom ik daar nog niet geweest ben, omdat je als je alleen erheen gaat niet genoeg power hebt om mensen te overtuigen.

Logisch. Als ik mijn stem wil laten horen, dan kom ik ook niet :?:
StevenK
Site Admin

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 18:28

hallo steven,

ik denk niet dat wij op dezelfde lijn zitten omtrend dit onderwerp.

want ik weet echt wel wat het rch is want ik ben er zelf lid van.

Graag zou ik dan ook graag deze discussie tussen ons beide willen beeindingen.

Ik probeer wel via een andere manier de mening van mensen te krijgen, hier heb ik gelukkig niet als enige optie het forum.

mvg johan schop
johanschop

Berichtdoor Holkers » wo apr 26, 2006 19:05

Alles leuk een aardig, maar dan heb je misschien 10 man die de inschrijfgelden te hoog vinden. Wat wil je ermee doen dan? Aankloppen bij een organisator en dat vertellen aan hem/haar? Wat moet die beste man/vrouw dan gaan doen. "sorry, helemaal gelijk, doen we er 200 euro af speciaal voor jullie". Inschrijfgelden komen ook ergens tot stand. Verzekering, huur accomodaties, vergunningen, linten en ga zo maar door. Alles wordt duurder en de inschrijfgelden gaan evenredig mee, niets vreemds aan. Dus mijn mening is dat het weer een ding is om te zeiken dat de rallysport duur is. Koop een bal, T-shirt in bijpassende kleuren, Broekje tot net boven de knieën en een paar schoenen met nopjes en ga samen met de andere 21 achter dezelfde bal aan hollen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 19:10

ik denk niet dat wij op dezelfde lijn zitten omtrend dit onderwerp.

Geen flauw idee. Want het enige wat jij doet is roepen dat je ze te hoog vindt. Maar een oplossing hoe het goedkoper kan, heb je nog niet horen opperen.
want ik weet echt wel wat het rch is want ik ben er zelf lid van.

Maar als je weet wat de RCH is, dan weet je toch ook dat juist de RCH een uitstekend middel kan zijn om enerzijds rijders te bereiken en anderszijds, en veel belangrijker, om een standpunt van een groep rijders daar in te brengen waar het iets kan betekenen.
Graag zou ik dan ook graag deze discussie tussen ons beide willen beeindingen.

Graag zou ik van jou horen wat je denkt te kunnen bereiken. Want hoewel ik niet klaag over hoge inschrijfgelden, ben ik, of eigen meer mijn navi :), uiteraard geïnteresseerd in elke manier om ook deze kosten binnen de perken te houden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 19:18

hallo steven,

Uiteraard zal ik wanneer er meerdere mensen dezelfde mening hebben, naar de rch toestappen om te laten zien hoe we erover denken, met eventuele oplossingen.

1 oplossing van het verminderen van de inschrijfgelden is het volgende.

Geen kilometer vergoedingen geven aan officials, zij moeten ook de hobby ervan inzien.

Ik gehoord dat deze weleens worden gegeven.
johanschop

Berichtdoor Niels2 » wo apr 26, 2006 19:25

johanschop schreef:Geen kilometer vergoedingen geven aan officials, zij moeten ook de hobby ervan inzien.

Bezuinigen op officials, briljant!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 19:33

nee zo bedoel ik het niet,

maar goed, moeten we maar eens met een grote groep een vergadering persoonlijk over hebben
johanschop

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 19:33

johanschop schreef:Geen kilometer vergoedingen geven aan officials, zij moeten ook de hobby ervan inzien.

Ik gehoord dat deze weleens worden gegeven.

Nu heb ik ook wel eens met zo'n hesje gestaan, maar van kilometervergoeding was zeker geen sprake.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor johanschop » wo apr 26, 2006 19:35

tsja zal vast niet elk evenement

maar goed over ideen moeten we maar eens persoonlijk in een vergadering met alle organisatoren en rijders over hebben

zal vast wel wat goede ideen uitkomen
johanschop

Berichtdoor StevenK » wo apr 26, 2006 19:37

johanschop schreef:tsja zal vast niet elk evenement

maar goed over ideen moeten we maar eens persoonlijk in een vergadering met alle organisatoren en rijders over hebben

zal vast wel wat goede ideen uitkomen

Er is al een gremium waarin alle organisatoren, het BSR en RCH bij elkaar zitten.
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl