(Anders moeten de modjes ff aan het werk.
Foto's van de Nederlandse deelnemers staan dus bij deze online!
snwbrdr schreef:Dank u, dank u. Was ook een plezier om ze te maken met zulk heerlijk weer. 't Zijn ook wel erg mooie proeven daar. Maar het WRC legioen wat in Nederland aan de starts staat mis ik wel een beetje.
Beetje problemen met je site, Martin... Probeer het dalijk nog wel even.
snwbrdr schreef:Dank u, dank u. Was ook een plezier om ze te maken met zulk heerlijk weer. 't Zijn ook wel erg mooie proeven daar. Maar het WRC legioen wat in Nederland aan de starts staat mis ik wel een beetje.
Campos schreef:snwbrdr schreef:Dank u, dank u. Was ook een plezier om ze te maken met zulk heerlijk weer. 't Zijn ook wel erg mooie proeven daar. Maar het WRC legioen wat in Nederland aan de starts staat mis ik wel een beetje.
Mooie fotos Harald!
.tk domeinen zijn echt vreselijk.. enorm vaak onbereikbaar of traag. Ik had de doelurl van het domein nog in m'n geschiedenis staan:
http://www.freewebs.com/nrtrally
Sevius schreef:Campos schreef:snwbrdr schreef:Dank u, dank u. Was ook een plezier om ze te maken met zulk heerlijk weer. 't Zijn ook wel erg mooie proeven daar. Maar het WRC legioen wat in Nederland aan de starts staat mis ik wel een beetje.
Mooie fotos Harald!
.tk domeinen zijn echt vreselijk.. enorm vaak onbereikbaar of traag. Ik had de doelurl van het domein nog in m'n geschiedenis staan:
http://www.freewebs.com/nrtrally
Hopelijk ben ik binnen nu en 2 weken van en .tk en freewebs af en heb ik ook nog eens eigen goede hosting![]()
Ik baal dr zelf ook enorm van hoe het nu is... Zo traag en reclame etc... Maar het was de enige manier gratis een eigen site te beginnen
Sevius schreef:
Ik baal dr zelf ook enorm van hoe het nu is... Zo traag en reclame etc... Maar het was de enige manier gratis een eigen site te beginnen
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Jan schreef:Sevius schreef:
Daarom zijn wij pas geleden ook over gestapt op een .nl domein
Qua bezoekersaantallen schieten die ook omhoog en voor de rest is het veel sneller.
Helaas hebben wij ook hier nog van die irritante pop-ups die we niet weg kunnen krijgendas wat minder...
SylviaBos schreef:Want??
De enige pop up die ik heb heb ik zelf laten maken....voor aanbiedingen of een snelle extra mededeling.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten