TWENGELTJE schreef:Toen de Euregio in Hardenberg reed was deze krant ook altijd al positief
Tevens werden de mensen in en rond Hardenberg al ruim van te voren in kennis gesteld van de vergunningaanvraag ( nooit geen bezwaren!!)
briljant schreef:TWENGELTJE schreef:Toen de Euregio in Hardenberg reed was deze krant ook altijd al positief
Tevens werden de mensen in en rond Hardenberg al ruim van te voren in kennis gesteld van de vergunningaanvraag ( nooit geen bezwaren!!)
nooit geen = altijd![]()
Bij ons maar een paar
nee geen probleem dit jaar met die persoonDavid Westenbrink schreef:briljant schreef:TWENGELTJE schreef:Toen de Euregio in Hardenberg reed was deze krant ook altijd al positief
nooit geen = altijd![]()
Bij ons maar een paar
Ook nog van die ene oude boer aan proef radewijk?(bruggetje over, rond links 3 d8 ik...)

Het nieuwe landbouw mobiel van Andre Hof:
[/quote]pedduhwick schreef:Het nieuwe landbouw mobiel van Andre Hof:
hee niels daar heb ik ook gestaan was echt een heel mooi punt ik heb de maiskneuser ook wel op de foto staan![]()
![]()
Niels van de Poll schreef:pedduhwick schreef:Het nieuwe landbouw mobiel van Andre Hof:
hee niels daar heb ik ook gestaan was echt een heel mooi punt ik heb de maiskneuser ook wel op de foto staan![]()
![]()
pedduhwick schreef:Het nieuwe landbouw mobiel van Andre Hof:
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten