.
Rest komt later vandaag.
MichSTI schreef:pedduhwick schreef:MichSTI schreef:Turboboost schreef:Ik heb een kleine compilatie gemaakt, van de filmpjes die ik met mn vaders Ixus camera heb gemaakt.
Leuke beelden, maar kan nou niet echt zeggen dat ik jullie daar allemaal veilig vind staan.
Klopt, dat vond mijn vader ook.
Maar goed, ik zit hier nog, we hadden vrij baan om te springen, mocht het mis gaan.
had ik ook dus
Stond jij daar ook dan![]()
@Erikjan, ze kwamen de bocht uit, dus zo hard gingen ze daar niet.
SylviaBos schreef:Heren fotograven gekiekt op de foto's van GertJan, ik houd me aanbevolen, jullie hebben beelden van heel dichtbij......

snwbrdr schreef:SylviaBos schreef:Heren fotograven gekiekt op de foto's van GertJan, ik houd me aanbevolen, jullie hebben beelden van heel dichtbij......
Niet dat ik op de foto's van Gertjan sta, maar aangezien we wel dezelfde spots deelden hoop ik dat je mij stiekem ook bedoeld...
gschutten schreef:Ik heb je volgens mij wel een paar keer te "pakken" gekregen, maar ik weet het niet zeker als jij dat bent.
--foto--
Als ik het goed heb ben jij de tweede fotograaf van links (met wit hes)
marsm104 schreef:www.rickmarsman.nl voor meer foto's!
Holkers schreef:marsm104 schreef:www.rickmarsman.nl voor meer foto's!
He Rick, is het een beetje bevallen de rally te fotograferen?
snwbrdr schreef:gschutten schreef:Ik heb je volgens mij wel een paar keer te "pakken" gekregen, maar ik weet het niet zeker als jij dat bent.
--foto--
Als ik het goed heb ben jij de tweede fotograaf van links (met wit hes)
Klopt, dat ben ik. Ik doelde dan ook alleen op de foto's hier op het forum. Ik heb nog geen tijd gehad om alle andere foto's van iedereen te bekijken. Net de visite de deur uit gewerkt en weer ff tijd om m'n eigen foto's te bekijken/internetgereed te maken.
Veel plezier met je nieuwe camera! De foto's hier zien er alvast goed uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten