Heeft er toevalig iemand foto's van een Suzuki Swift mk2 of 3 (dus vanaf bouwjaar 1991)?
Ik ben namelijk bezig mijn Suzuki Swift om te bouwen tot rally auto en ben benieuwd hoe dat er bij een Swift uitziet aan de hand van een aantal voorbeelden.
Erwin artc50 schreef:Heeft er toevalig iemand foto's van een Suzuki Swift mk2 of 3 (dus vanaf bouwjaar 1991)?
Ik ben namelijk bezig mijn Suzuki Swift om te bouwen tot rally auto en ben benieuwd hoe dat er bij een Swift uitziet aan de hand van een aantal voorbeelden.
Wolter schreef:Erwin artc50 schreef:Heeft er toevalig iemand foto's van een Suzuki Swift mk2 of 3 (dus vanaf bouwjaar 1991)?
LINK
En er staan er nog genoeg op als je zoekt op afbeeldingen bij google.
erikjan schreef:Wolter schreef:Erwin artc50 schreef:Heeft er toevalig iemand foto's van een Suzuki Swift mk2 of 3 (dus vanaf bouwjaar 1991)?
LINK
En er staan er nog genoeg op als je zoekt op afbeeldingen bij google.
Wolter,
heb jij een nieuwe bril nodig, of lees je voorgaande post's niet![]()
groeten uit Almelo
Erwin artc50 schreef:Heeft er toevalig iemand foto's van een Suzuki Swift mk2 of 3 (dus vanaf bouwjaar 1991)?
Erwin artc50 schreef:geweldig jongens. Alle informatie over die Swifts is welkom
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten