Foto's Duitsland rally (WRC)

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Hein » di aug 15, 2006 21:43

wimo schreef:Hein blijf je volgende keer dan wel naast me lopen als ik de Hollandse vlag weer ombind?? :wink:

Groetjes Monique

Ja hoor. Misschien koop ik wel een toeter. :wink: 8)
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Stephan46 » di aug 15, 2006 21:54

Dag mensen,

Ik ben ook terug van mn eerste WRC rally. Uberhaupt de eerste rally in het buitenland die ik bekijk :lol: Maar dat is wel eventjes wat anders dan in Nederland
een rallytje gaan bekijken zeg :) Wat een organisatie komt hier bij kijken!!Ik moet zeggen dat alles prima geregeld was bij de Panzerplatte : Ruime Parkeerterreinen
en voldoende bussen die je naar de proef reden!! Perfect!!

Zelf ben ik alleen op de Zaterdag geweest. Eerst hebben we de Panzerplatte 2 keer bekeken. De eerste keer hadden we het overzicht over 2 hairpins die kort na mekaar volgden. Hier viel op dat vooral v/d Heuvel hier errug spectaculair doorheen ging!! De 2de keer Panzerplatte zaten we tegen een heuvel aan waar je overzicht had over een flink aantal bochten en waarvandaan je een schitterend uitzicht had. Ook werd hier commentaar gegeven in het Duits en Engels. De historische auto's waren echt fantastisch zeg.. goed vermaak voor het publiek! Het enige spectaculaire dat hier gebeurde was Aigner die iets te laat in de remmen ging en hierdoor te ver door gleed.. Minpuntje hier waren al die toeters waardoor je de auto's zelf niet meer hoorde :? Vooral bij de Audi Quattro was dit toch wel ernstig jammer...

Daarna gingen we naar de proef Bosenberg 2 wat overigens erg lang duurde omdat je steeds maar weer werd doorverwezen met het bordje spectators 9.. en dan stond er 1 richting een fietspad aangegeven dus wij dat gewoon lekker doen... komen we op de proef uit :shock: Gelukkig was et nogal ver van tevoren maargoed dat was niet helemaal de bedoeling :) Ondertussen waren er trouwens al aardig wat deelnemers uitgevallen waaronder helaas ook Bijvelds en v/d Heuvel :( Pluspuntje was dat Wevers alles heel hield.. Netjes gedaan!

Op de weg terug (maandag) kwamen we bij een tankstation nog 7 of 8 Britse Subaru's tegen die daar een beetje gek aan het doen waren :P Schitterend gezicht :D Ik heb van alle belevenissen nog wat foto's gemaakt (niet zo mooi als de rest :P) en ik zal binnenkort eens kijken of dat eropzetten nog gaat lukken.. Bedankt voor de tips mensen want afgezien van de rit naar Bosenberg ging alles vlekkenloos!!

Ik heb erg genoten van de geluiden van de C2's, de Klassiekers en de Subaru's. Qua auto's kom je toch al snel bij de Subaru's maar ook de Fiesta van Timothy van Parijs is schitterend net als de C2's !!! Voor herhaling vatbaar zou ik haast zeggen :D

Groeten Stephan
Rally is art
Stephan46

Berichtdoor gschutten » wo aug 16, 2006 13:14

Holkers schreef:@Gertjan, mooie platen maar wat een verschrikkelijke JPEG-compressie...

Moet ik helaas wel, beperkte ruimte. Maar als het goed is heb ik rond de Hellendoorn rally de mogelijkheid om mijn ruimte te verdubbelen. En dan zal ik de compressie op zijn laagst zetten!
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor marsm104 » wo aug 16, 2006 21:09

Afgelopen weekend was ik in Luxemburg, dus de rally in Bitburg was makkelijk te doen. Wàt een snelheid! Ik me hier dan ook prima kunnen uitleven met m'n foto gear. Zie de resultaten:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5 Erik Wevers, de Nederlandse hoop in bange dagen
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
marsm104

Berichtdoor Hein » wo aug 16, 2006 22:43

Ik had vanavond weinig te doen :roll: dus heb ik de eerste dag op Sportbetuwe gezet. Zoals gebruikelijk andere dan hier.

Afbeelding
Hein

Berichtdoor Hein » do aug 17, 2006 14:22

Afbeelding

Afbeelding

En de rest staat er nu ook.
Hein

Berichtdoor johanschop » do aug 17, 2006 14:57

heb ik gezien, zien er weer mooi uit
johanschop

Berichtdoor Jan » za aug 19, 2006 15:53

Zoals gewoonlijk hebben we weer vertraging :?

Met de komst van een nieuwe server moest het ipadres ook worden aangepast. Maar het hostingsbedrijf waar we het domein bij hebben werkt nogal traag en daarom kunnen we de foto's niet laten zien op de site. Ze staan al wel online...
Jan

Berichtdoor Jan » ma aug 21, 2006 11:56

Dubbele post :roll:
Jan

Berichtdoor Holkers » ma aug 21, 2006 12:10

Jan schreef:Dubbele post :roll:

of een verborgen spam-berichtje ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Holkers » ma aug 21, 2006 21:38

De eerste 4 Wallpapers van de Deutschland Rallye staan online. In de loop van de week komen er zeker nog meer.
Holkers

Fotos of our Safety O - Subaru

Berichtdoor Rallyefrank » di aug 22, 2006 12:53

Hi everybody,

is it possible, that some of the NL´s Photographic People have made some Pics of us during the Deutschland-Rallye?!

For every Re I will say many thanks a lot in Front and hope to see you all in one of the next NL Events.

BR and Oranje is a nice Colour on a MB 190 :))

Rallyefrank@gmx.de
Rallyefrank

Berichtdoor John » vr aug 25, 2006 12:15

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dan eindelijk mijn bijdrage, ben slechts 1 proef wezen kijken op de zondag morgen bij Birkenfeld.
John

Berichtdoor Holkers » vr aug 25, 2006 21:29

En als jullie rechtsonderin kijken zien jullie:

Afbeelding

Dat betekend dat er weer WALLPAPERS zijn toegevoegd ;)
Holkers

Berichtdoor RikRace » di aug 29, 2006 17:50

Afbeelding

Meer foto's hier: http://forums.rs-team.org/read.php?2,223189

Groeten,
Rik
RikRace

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's