En anders kan die de uitdaging zoeken in de euregio tegen Nijhof!!!
Corola WRC tege Corola WRC!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:En anders kan die de uitdaging zoeken in de euregio tegen Nijhof!!!
Corola WRC tege Corola WRC!!
Volgend jaar komt Veenhuizen zeker terug in Barneveld, sterker: ,,We zijn serieus bezig om volgend seizoen het Dutch Open in een WRC wagen te gaan rijden.'' De 38-jarige Stroeënaar liet zijn schare fans alvast zien dat het duo Veenhuizen / Krieger volop potentie bezit.
Campos schreef:Ik lees een leuk stukje op de site van de Barneveldse krant trouwens:Volgend jaar komt Veenhuizen zeker terug in Barneveld, sterker: ,,We zijn serieus bezig om volgend seizoen het Dutch Open in een WRC wagen te gaan rijden.'' De 38-jarige Stroeënaar liet zijn schare fans alvast zien dat het duo Veenhuizen / Krieger volop potentie bezit.
kraats schreef:Ik vind dat ie met zijn huidige rallyauto een heel goed resultaat heeft neergezet, en de auto is zo bijzonder dat ik het toch een beetje jammer zou vinden wanneer deze auto niet meer op de rallypaden zou verschijnen in NL, WRC's hebben we toch al genoeg?
kraats schreef:Ik vind dat ie met zijn huidige rallyauto een heel goed resultaat heeft neergezet, en de auto is zo bijzonder dat ik het toch een beetje jammer zou vinden wanneer deze auto niet meer op de rallypaden zou verschijnen in NL, WRC's hebben we toch al genoeg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten