StevenK schreef:pedduhwick schreef:laat hem daar maar kampioen worden..
Als 'm dat volgend jaar lukt, dan is 'ie echt goed !
Ja!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:pedduhwick schreef:laat hem daar maar kampioen worden..
Als 'm dat volgend jaar lukt, dan is 'ie echt goed !
StevenK schreef:MartijnS schreef:Die maxi heeft ook nog niet gereden volgens mij..wel mooi ding!
Ja, erg jammer dat die auto nooit afgebouwd is.
TWENGELTJE schreef:StevenK schreef:MartijnS schreef:Die maxi heeft ook nog niet gereden volgens mij..wel mooi ding!
De auto op zich is helemaal af alleen zit er een gewone motor in omdat Hans Brink heeft gezegt dat hij maar eerst mee moest leren rijden dan kon altijd nog een andere motor in worden gebouwd
StevenK schreef:TWENGELTJE schreef:StevenK schreef:MartijnS schreef:Die maxi heeft ook nog niet gereden volgens mij..wel mooi ding!
De auto op zich is helemaal af alleen zit er een gewone motor in omdat Hans Brink heeft gezegt dat hij maar eerst mee moest leren rijden dan kon altijd nog een andere motor in worden gebouwd
Is op zich wel verstandig; maar volgens mij is zo'n auto met een gewone motor/kabelboom/injectie/inlaten/etc veel minder waard dan met een kitcar motor.
StevenK schreef:Werner schreef:Ik zou het liefsdt Weijs Junior in een (VW Polo?) S1600 zien. En dan proberen het NL-kampioenschap S1600 te winnen, en ervaring opdoen in enkele EK-wedstrijden. Een dergelijk talent in het Nederlands kampioenschap F2 zou mischien Jan de Winkel kunnen overtuigen ook voor de titel te gaan, immers er is weer wat uitdaging.
Maar ja, ik weet niet wat het budget is...
Denk niet dat het winnen van ons S1600 kampioenschap erg indrukwekkend zal staan op zijn CV. Er zijn volgens mij sowieso maar weinig succesvolle nationale S1600 kampioenschappen en het einde van de S1600 klasse is toch al nabij.
En als ik hoor hoeveel plezier hij in een N4 heeft, ga ik er vanuit dat 'ie voor volgend jaar toch echt een N4 probeert te regelen.
Lejan schreef:
Hmm das waar. Alleen jammer voor de familie Weijs dat VW geen N4 heeft.
in Ypres werden de S2000's in de N4 klasse geplaatst.
VW heeft nu ook een Polo S2000
Als er zoveel geld uitgegeven gaat worden, dan wordt 't gewoon een Golf IV kitcar. Kan 'ie een stuk 3 op reserve zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten