Dit zijn toch een aantal deelnemers van slowly sideways?
Want Belga zullen ze in Engeland niet kennen.
antoine schreef:Dit zijn toch een aantal deelnemers van slowly sideways?
Want Belga zullen ze in Engeland niet kennen.
kraats schreef:De toenmalige proef heette "Stroe". Er is ook een proef geweest op het Stroese zand, dat was heel vroeger toen ze met een rwd auto nog in het zand durfde te komen, en hoe!! Als er nu zand of vocht op het asfalt ligt wordt het in een WRC schijnbaar al moeilijk....
Ton Van Spanje schreef:kraats schreef:mantaboy schreef:Ok de rs200 in Rucphen is een witte en komt eigenlijk uit Luxemburg. Dit is de beruchte Autotron rs200. Deze heeft lange tijd in het Autotron gestaan. Door de beruchte opruiming daar kwam deze auto vrij. De eerste luxemburgse eigenaar was zoals ik gehoord op overleden en de vrouw heeft hem toen verkocht aan de garagehouder.
Ik heb de rs200 vorig jaar voor het laatst zien rijden, reed toen door St.Willebrord. Schijnt 450pk te hebben. Misschien eens vragen Jos welk vin nummer deze heeft? Hij zal daar niet moeilijk over doen.
JP,
Ik heb een vraag: was die opruiming van het autotron in 1993?
En even voor de duidelijkheid, is die RS200 van het autotron naar luxemberg verkocht en daarna naar de garagehouder? Heb ik dat goed begrepen? Of heb ik de volgorde niet goed?
Sjan Pie-Air en Jos hebben het allebei over een RS200 in Rucphen. Volgens Jos is de eigenaar de eerste eigenaar. Volgens JP is de auto gebruikt gekocht.
@JP en Jos,
Welke Woestenberg is het? Van de Sprundelseweg of van de Raadhuisstraat? Of is dat dezelfde Woestenberg?
Rick D. schreef:In het Autotron hebben 2 RS200's gestaan. Beide waren van dezelfde eigenaar. Dit was een vrouw (nederlands stel) dat al jaren in Luxemburg woont.
Zij heeft in Luxemburg op de andere RS200 ook het kenteken RS200. Deze auto heeft ze naar mijn weten nog steeds.
Zij heeft inderdaad de andere RS200 aan Woestenberg verkocht.
Ik heb voor hun nog gesleuteld aan een van de eerste Evo 5-en in Nederland. Deze was aan hun verhuurd voor de heuvelklims.
bosje schreef:henk 400rr schreef:Nog een keer Bosch, jaartal niet bekend:
...
Boucles de Spa 86.
henk 400rr schreef:bosje schreef:henk 400rr schreef:Nog een keer Bosch, jaartal niet bekend:
...
Boucles de Spa 86.
apart 2x hetzelfde jaar en totaal andere kleuren
weet je toevallig ook waarom?
erikjan schreef:henk 400rr schreef:bosje schreef:henk 400rr schreef:Nog een keer Bosch, jaartal niet bekend:
...
Boucles de Spa 86.
toen ik Bosch voor het eerst zag (rallysprint Hengelo...) was de auto nog wit...
het jaar erna,
toen Yokohama sponsorde werd de auto zwart/rood, later dat jaar toen Bosch ook Europa in ging kwam Rothmans erop...
trouwens, de BMW die later kwam had toch Marlboro sponsoring ?!
erikjan schreef:henk 400rr schreef:bosje schreef:henk 400rr schreef:Nog een keer Bosch, jaartal niet bekend:
...
Boucles de Spa 86.
toen ik Bosch voor het eerst zag (rallysprint Hengelo...) was de auto nog wit...
het jaar erna,
toen Yokohama sponsorde werd de auto zwart/rood, later dat jaar toen Bosch ook Europa in ging kwam Rothmans erop...
trouwens, de BMW die later kwam had toch Marlboro sponsoring ?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten