Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gta schreef:kijk voor specificatie van de Polo S 2000 op: http://www.renegeorges.be/images/Rene%20Website%20info%20VW%20Polo%20S%202000.doc.pdf
Campos schreef:J©® schreef:StevenK schreef:gta schreef:nu begrijp ik het, en is geen probleem, in Hongarije rijden we er ook al 2 jaar mee....
Het feit dat een FIA regel in Hongarije niet strikt na wordt geleefd biedt nog geen garanties
En waarschijnlijk ook wel in strijd met de gewone regelgeving. In Nederland krijg je het in ieder geval niet voor elkaar om met zulke geblindeerde ramen te rijden. Ik weet niet hoe dat in België is. Als het een folie-laag is, is het natuurlijk altijd te verwijderen tijdens de keuring.
ErikvanH schreef:Hoi,
Ik denk dat Theo v/d Kraats nog wel iets kan vertellen over donkere ramen in een rallyauto!![]()
Gr, Erik
erikjan schreef:precies, discussies mbt geblindeerde ramen horen eerder thuis in een door Koos Spee gesponsord programma bij SBS/Veronica
kraats schreef:erikjan schreef:precies, discussies mbt geblindeerde ramen horen eerder thuis in een door Koos Spee gesponsord programma bij SBS/Veronica
Dat ben ik dus niet met je eens! Maar die zou in een topic op het technische forum horen, want het heeft wel degelijk met rallysport te maken.
erikjan schreef:kraats schreef:erikjan schreef:precies, discussies mbt geblindeerde ramen horen eerder thuis in een door Koos Spee gesponsord programma bij SBS/Veronica
Dat ben ik dus niet met je eens! Maar die zou in een topic op het technische forum horen, want het heeft wel degelijk met rallysport te maken.
ok, maar dan niet in dit S2000 topic ...
nu even back to topic :
welke merken gaan in 2007 nu met S2000 rijden, o.a. in het IRC ?
EvoV6 schreef:Ik stel voor dat het WRC volgend jaar al begint met de S2000's. Wellicht maakt het dat weer interessant
Als ik me niet vergis mogen de S2000 auto's in 2007 meedoen met het PWRC kampioenschap.
Corne schreef:Ik stel voor dat het WRC volgend jaar al begint met de S2000's. Wellicht maakt het dat weer interessant
Biturbo schreef:Corne schreef:Ik stel voor dat het WRC volgend jaar al begint met de S2000's. Wellicht maakt het dat weer interessant
Ik mag toch echt hopen van niet....(niet in het WRC, PWRC geen probleem)
Ik kijk en luister graag naar de S1600 en/of dikke kitcars; super![]()
Maar een S2000 zal toch nooit het geweld en geluid van een WRC kunnen vervangen of evenaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten