Hallo,
het volgende wil ik ff kwijt. Ik ben dus nog steeds springlevend, heb de auto niet verkocht wegens financiéle problemen en andere onzin die hier nu beweerd worden. De auto is nooit van Autotron geweest dus de uitdrukking 'beruchte Autotron' slaat nergens op. Wat mijn 'ex' auto met de 'beruchte' Autotron opruiming te maken heeft, vraag ik me dan ook af!! Deze auto is inderdaad van mij geweest en aan een nieuwe eigenaar verkocht. De auto heeft inderdaad een paar jaar in Autotron grestaan, zoals de andere RS200 die in mijn bezit is. Ik vindt het ook niet erg verstandig om eigenaars met naam en adressen te melden, jullie zijn dus wel race en rally fans, maar er zitten ook veel andere mensen met andere bedoelingen op zulke sites te kijken!
ik denk dat het beter is om mensen en adressen niet te melden. Ik ben namelijk op dit bericht gekomen door wat te googlen, dat doen boeven dus ook!!!!!!!! als jullie 'korrekte' infos willen hebben over de RS200, ga dan op
www.RS200.org/
bedankt voor jullie begrip, maar ik moest dit even duidelijk maken.
groetjes
Bram
mantaboy schreef:Ok de rs200 in Rucphen is een witte en komt eigenlijk uit Luxemburg. Dit is de beruchte Autotron rs200. Deze heeft lange tijd in het Autotron gestaan. Door de beruchte opruiming daar kwam deze auto vrij. De eerste luxemburgse eigenaar was zoals ik gehoord op overleden en de vrouw heeft hem toen verkocht aan de garagehouder.
Ik heb de rs200 vorig jaar voor het laatst zien rijden, reed toen door St.Willebrord. Schijnt 450pk te hebben. Misschien eens vragen Jos welk vin nummer deze heeft? Hij zal daar niet moeilijk over doen.