Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
kraats schreef:Biturbo schreef:Corne schreef:Ik stel voor dat het WRC volgend jaar al begint met de S2000's. Wellicht maakt het dat weer interessant
Ik mag toch echt hopen van niet....(niet in het WRC, PWRC geen probleem)
Ik kijk en luister graag naar de S1600 en/of dikke kitcars; super![]()
Maar een S2000 zal toch nooit het geweld en geluid van een WRC kunnen vervangen of evenaren.
Onee? Hmm die mening deel ik niet. Ik heb er een klein beetje van in Ieper gezien (helaas) maar ik was zwaar onder de indruk. Een WRC is in Ieper niet veel sneller denk ik, misschien wel langzamer, althans zo oogt en klinkt het wel.
Niels2 schreef:Nèh, S2000 haalt het bij lange na niet bij een WRC. Zag er leuk uit in Ieper, maarja zet er daar eens een WRC naast en hij valt compleet in het niets.
Niels2 schreef:Nèh, S2000 haalt het bij lange na niet bij een WRC. Zag er leuk uit in Ieper, maarja zet er daar eens een WRC naast en hij valt compleet in het niets.
kraats schreef:Niels2 schreef:Nèh, S2000 haalt het bij lange na niet bij een WRC. Zag er leuk uit in Ieper, maarja zet er daar eens een WRC naast en hij valt compleet in het niets.
Ik zei ook:
........, althans zo oogt en klinkt het wel..........
Ik vind ze zeker zo goed klinken als een WRC maar over smaak gaan we vast niet twisten, toch?
Concreet betekent dat dat wil je volgend jaar het EK of de IRC winnen, je een auto van 2,5 ton moet kopen.
Mark Verhoeven schreef:Concreet betekent dat dat wil je volgend jaar het EK of de IRC winnen, je een auto van 2,5 ton moet kopen.
En een beetje kunnen sturen...![]()
Mark Verhoeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten