kraats schreef:ff uitgezocht,
In 1985 koopt ie een witte Quattro A2(1ste).
Ja:
"Het was de quattro A2 waarin Hannu Mikkola tweede was geworden in de Acropolisrally, chassisnummer A063. De auto was nog in de HB-kleuren. Hij kwam op dinsdag aan in Nederland, waarna we hem wit hebben laten spuiten"Die gaat plat in bianchi rally in 1985.
Ja:
"maar een zware crash in de Belgische Bianchi-rally waarbij zijn navigator gewond raakte zorgde ervoor dat John Bosch het in 1985 verder voor gezien hield"Dan koopt ie een andere (2de)
Ja:
"tweede auto, bij David Sutton in Engeland"en spuit m in dezelfde kleuren als de eerste.
Die wordt in 1986 tussen de Boucles de Spa en Circuit des Ardennes Zwart/rood gespoten.
kijk, en dat staat er nu net niet:
"de tweede quattro. De auto kreeg eerst een Yokohama beschildering, zwart met rode banen. Vanaf de Hellendoorn rally werden dat de Rothmans-kleuren."Vervolgens koopt ie voor de Europese wedstrijden een (3de) Quattro ERBIJ. Die is in de kleuren van Rothmans.
ja, ja:
"het Europees kampioenschap. Hij kocht hiervoor in de loop van 1986 nog een quattro bij David Sutton, een auto die het kenteken 44NMN had en in de Rothmans sponsorkleuren was gespoten."Vervolgens spuit hij die Zwart/rode ook in de Rothmans kleuren. Die waren te zien op die (2de) auto vanaf de Hellendoorn in 1986.
Zo duidelijk?
Nou, als dat zo gegaan is, geloof ik dat wel, het interview gaf dus een andere insteek
Is toch wat? stel je zelf een vraag .....
Ok, ok, Als het niet mag enige duidelijkheid vragen.
Maar wind je niet zo op, ik heb veel respect voor de kennis, maar ook ik wilde wel duidelijkheid hierin hebben, tenslotte was ik er niet bij en ga af op wat ik zoal aantref aan informatie.