John Raven schreef:Volgens mij is er een Samba grB. gereden door Wim Luijbrechts en later is deze naar Hans Poortman gegaan.
Klopt
John Raven schreef:Volgens mij is er een Samba grB. gereden door Wim Luijbrechts en later is deze naar Hans Poortman gegaan.
kraats schreef:De Kadett 4x4 Turbo had een RallyRaid homologatie, volgens mij. Net als toen de 205T16 waar Vatanen Dakar mee reed.
Peer schreef:Talbot Lotus:
Porsche 911 SC RS:
Saeed Al Hajri (Limburgia 1987)
StevenK schreef:Ton Van Spanje schreef:Mijn reacties in donkerblauwkraats schreef:Peer schreef:Skoda:
Waaijenberg (of was dat gp a?).
Dat was een Groep A.
Als ik nu zeg dat het een Groep B was?![]()
Dan ben je niet de eerste
Ton Van Spanje schreef:Dat weet ik, Steven. Maar het kost meestal wat moeite om Kraats er van te doordringen dat hij het niet bij het rechte eind heeft.
Mr.T schreef:Ton Van Spanje schreef:Dat weet ik, Steven. Maar het kost meestal wat moeite om Kraats er van te doordringen dat hij het niet bij het rechte eind heeft.
Ach Ton kom, nou is Theo weer helemaal van slag af. Nu gaat hij uit frustratie zijn vrouw weer pesten
Mr.T schreef:oké Ton, jij mag nu weer
Ton Van Spanje schreef:Mr.T schreef:oké Ton, jij mag nu weer
Waarmee mag ik weer? Doe niet zo lullig tegen Kraats.![]()
Ben jij trouwens in staat zinnige inbreng in dit Groep B topic te doen?
Jan schreef:Die rivaliteit tussen Theo van de Kraats en Theo Niet snap ik nog steeds totaal niet...
Mr.T schreef:
De Ascona i2000 van Henk van der Lee was een groep 4 auto volgens de startlijsten.
Ton Van Spanje schreef:Jan schreef:Die rivaliteit tussen Theo van de Kraats en Theo Niet snap ik nog steeds totaal niet...
Dat merk ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten