Rallye du Condroz

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Zoefff » vr nov 03, 2006 19:33

Polo S1600 schreef:Dat zou dan de S1600 met de nieuwe kit moeten zijn .. wel mooi :)

Inderdaad uit de Stal van Rene Georges...

Edit, hier nog een testje van Freddy

http://www.youtube.com/watch?v=-2NMJlp7J6s
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor Rallyphoto » vr nov 03, 2006 20:33

StevenK schreef:
Rallyphoto schreef:
Patmeister schreef:kom maar op.....

Pas maar op Patrick, straks plak ik Wouters smoeltje nog over een foto van jouw bekkie (hah), en wil jij dan nog wel co-pilootje spelen???

Hé, niet zo denigrerend. Patrick speelt 't niet, hij is gewoon een goede navi !

Die mensen langs de kant ook altijd ....

Een beetje uitdagen mag toch wel om een spannende foto te krijgen, Steven?
Ik loop meestal alleen maar te dollen, dus waren zou ik jullie niet buiten schot houden?
Ik ga zo weer aan het werk, kunnen jullie rustig snurken, of ben je te zenuwachtig voor morgen?
Enjoy the ride...
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Rallyphoto

Berichtdoor Timpreza » za nov 04, 2006 6:47

Rallyfans,

Veel plezier vandaag (en ook morgen) op de Nederlandse en Belgische rallypaden. We reizen vandaag met de groep over een uurtje af naar Huy. Hopelijk blijft het droog en kunnen we weer gaan genieten 8)

Het belooft veel spectakel te worden, gladheid door bladeren rondom Huy.

Greetz Timpreza
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor spookie » za nov 04, 2006 8:07

hoe is t nu met Timothy van Parijs???
spookie

Berichtdoor Niels2 » za nov 04, 2006 10:40

http://www.ris-timing.be/

Voor de thuisblijvers.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor ZZR Fan » za nov 04, 2006 11:26

Duval is lekker bezig en Van Hoof valt me ook niet tegen.
ZZR Fan

Berichtdoor spookie » za nov 04, 2006 13:40

spookie

Berichtdoor Zoefff » za nov 04, 2006 14:25

noortje van gennip er net hard afgegaan op kp 6! Auto totall loss zelf niks
Zoefff

Berichtdoor michel uit berg » za nov 04, 2006 14:33

Zoefff schreef:noortje van gennip er net hard afgegaan op kp 6! Auto totall loss zelf niks

waar haal je zo vlug die info vandaan?
michel uit berg

Berichtdoor ZZR Fan » za nov 04, 2006 15:53

is proef 7 geneutraliseerd? Komen geen resultaten van binnen behalve de eerste 2 gestarten.
ZZR Fan

Berichtdoor Zoefff » za nov 04, 2006 20:41

michel uit berg schreef:
Zoefff schreef:noortje van gennip er net hard afgegaan op kp 6! Auto totall loss zelf niks

waar haal je zo vlug die info vandaan?

Op moment van die post stond ik langs Noortje zelf.. (Vriend die erbij was heeft mobiel internet) Heb haar en navi mee de auto uitgeholpen... Gelukkig had ze en navigator niets op een tweetal snijdwondjes na... Veel geluk gehad want de Evo is helemaal loss, rolkooi was ingescheurd... Ze pakte een jump iets te hard en net op de verkeerde plek waardoor ze verkeerd terecht kwam, de schokbreker brak, omhoog schoot en begon te rollen... lag zo'n 300 m van de jump verder..

Foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=6QOY346H

edit.. ff fotootjes toegevoegd, gemaakt met mobieltje.. :wink:

Verder was het een topdag.. Veel moois gezien..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Zoefff op zo nov 05, 2006 12:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Zoefff

Berichtdoor kolkie » za nov 04, 2006 21:35

En terug.

Viel mij tegen. Niet de rally zelf, ik zou 'm zelf dolgraag eens rijden maar ik kan geen woord Frans. Is dat erg? Vandaag wel ja. Op de site niet kunnen vinden waar ik de verkoopadressen van een rallypakketje aan kan herkennen dus eerst maar 'ns naar de service gaan (printer op werk deed raar, thuis heb ik geen printer). Dus op naar Huy. Na bij Huy pak 'm beet een uur gedaan te hebben over een stuk van minder dan een km eindelijk de auto kwijt. Aangekomen (twas inmiddels rond het middaguur): infopakketten niet meer beschikbaar, onbekend wanneer terug. Tweede keer in twaalf maanden tijd dat me dat gebeurt (gederfde inkomsten organisatie!). Dus alle starttijden van de proeven in de mobiel gezet met globaal de indicatie waar. Vervolgens op de gok naar proef 6 gereden, deze was nog bezig. Leuk punt gevonden en ik had in principe uitzicht op de crash van van Genip (ongeveer 500 meter voor mijn punt) ware het niet dat ik net de fransman naast me wilde aanspreken om even op z'n kaart te kijken... :o (hij: OI OI OI!). Behoorlijke klapper dus. Daarna alsnog bij 'm op de kaart gekeken en onder normale omstandigheden had ik mooi proef 1 kunnen halen ware het niet dat ik WEER een eeuwigheid op kruiptempo (letterlijk!) die stad door kon hobbelen (remember: geen kaart voor shortcuts of omwegen beschikbaar). Uiteindelijk op proef 7 beland welke na een tijdje kijken stil gelegd werd (na startnummer 77). Dus weer in de auto gestapt op zoek naar het laatste target van de dag: Ben Ahin. Op de gok gaan zoeken, de beschrijving van mezelf was namelijk 'zuidwest t.o.v. Huy'. Klopt ook wel, alleen zat ik meer in het zuiden dan in het oosten (nadat ik overigens weer 3 kwartier over 700 meter asfalt gedaan had). Kwam daardoor op de staart van proef 8 uit (wel leuk, zo'n startveld van 180 deelnemers oftewel 3 uur lang starten). En toen was ik het zat. Onee, dát was nadat ik nog een half uurtje kon wachten voor ik Huy weer UIT kon. :roll: :? .

Niks positiefs dan? O jawel: er word door die knaapjes in die c2s lekker doorgereden, op sommige stukken is het verschil met een willekeurig N4 nihil te noemen. Verder is de omgeving schitterend (voor mij de rit er naartoe ook: Stavelot-Huy binnendoor, 8) ). Sfeer is goed, indrukwekkend groot startveld met behoorlijk nieuw materiaal, professionele aanpak en opzet (buiten die zepert van de info om dan). Los van de ENORME chaos qua verkeer heeft het wel wat, de start van een rally in zo'n karakterestiek stadje :) . Gewoon een paar wegen compleet afsluiten en lekker langs het water of in de binnenstad sleutelen: geweldig :D .

Maar al met al dus te weinig rally gezien om de trip de moeite te laten zijn. Als ik nog een keer ga koop ik eerst een oud scootertje. Zal wel achtelijk koud zijn maar je bent tenminste op calculeerbare tijden op de proeven, :shock: .
kolkie

Rally du Condroz

Berichtdoor lancer EVO 9 » za nov 04, 2006 22:12

kolkie schreef:En terug.

Viel mij tegen. Niet de rally zelf, ik zou 'm zelf dolgraag eens rijden maar ik kan geen woord Frans. Is dat erg? Vandaag wel ja. Op de site niet kunnen vinden waar ik de verkoopadressen van een rallypakketje aan kan herkennen dus eerst maar 'ns naar de service gaan (printer op werk deed raar, thuis heb ik geen printer). Dus op naar Huy. Na bij Huy pak 'm beet een uur gedaan te hebben over een stuk van minder dan een km eindelijk de auto kwijt. Aangekomen (twas inmiddels rond het middaguur): infopakketten niet meer beschikbaar, onbekend wanneer terug. Tweede keer in twaalf maanden tijd dat me dat gebeurt (gederfde inkomsten organisatie!). Dus alle starttijden van de proeven in de mobiel gezet met globaal de indicatie waar. Vervolgens op de gok naar proef 6 gereden, deze was nog bezig. Leuk punt gevonden en ik had in principe uitzicht op de crash van van Genip (ongeveer 500 meter voor mijn punt) ware het niet dat ik net de fransman naast me wilde aanspreken om even op z'n kaart te kijken... :o (hij: OI OI OI!). Behoorlijke klapper dus. Daarna alsnog bij 'm op de kaart gekeken en onder normale omstandigheden had ik mooi proef 1 kunnen halen ware het niet dat ik WEER een eeuwigheid op kruiptempo (letterlijk!) die stad door kon hobbelen (remember: geen kaart voor shortcuts of omwegen beschikbaar). Uiteindelijk op proef 7 beland welke na een tijdje kijken stil gelegd werd (na startnummer 77). Dus weer in de auto gestapt op zoek naar het laatste target van de dag: Ben Ahin. Op de gok gaan zoeken, de beschrijving van mezelf was namelijk 'zuidwest t.o.v. Huy'. Klopt ook wel, alleen zat ik meer in het zuiden dan in het oosten (nadat ik overigens weer 3 kwartier over 700 meter asfalt gedaan had). Kwam daardoor op de staart van proef 8 uit (wel leuk, zo'n startveld van 180 deelnemers oftewel 3 uur lang starten). En toen was ik het zat. Onee, dát was nadat ik nog een half uurtje kon wachten voor ik Huy weer UIT kon. :roll: :? .

Niks positiefs dan? O jawel: er word door die knaapjes in die c2s lekker doorgereden, op sommige stukken is het verschil met een willekeurig N4 nihil te noemen. Verder is de omgeving schitterend (voor mij de rit er naartoe ook: Stavelot-Huy binnendoor, 8) ). Sfeer is goed, indrukwekkend groot startveld met behoorlijk nieuw materiaal, professionele aanpak en opzet (buiten die zepert van de info om dan). Los van de ENORME chaos qua verkeer heeft het wel wat, de start van een rally in zo'n karakterestiek stadje :) . Gewoon een paar wegen compleet afsluiten en lekker langs het water of in de binnenstad sleutelen: geweldig :D .

Maar al met al dus te weinig rally gezien om de trip de moeite te laten zijn. Als ik nog een keer ga koop ik eerst een oud scootertje. Zal wel achtelijk koud zijn maar je bent tenminste op calculeerbare tijden op de proeven, :shock: .

He kolkie, een advies kijk voortaan op de site bij het regelement,hier vind je meestal wel waar de service is en hier kun je meestal ook een pakket kopen. Heb hier ook het adres gezocht. Groeten lancer EVO9.
lancer EVO 9

Berichtdoor kolkie » za nov 04, 2006 22:40

Bedankt voor het meedenken, maar de service heb ik wel gevonden. Het was meer het feit dat het daar uitverkocht was dat me tegenstond, ook omdat uberhaupt mensen vragen of je even op hun kaart mag kijken al een 'pain in the ass' is.

Heb trouwens een volledig identieke evo 9 bij het rallyteam Pico/Bloemendaal zien staan :) . Of was jij dat?
kolkie

Rally du Condroz

Berichtdoor lancer EVO 9 » za nov 04, 2006 22:52

kolkie schreef:Bedankt voor het meedenken, maar de service heb ik wel gevonden. Het was meer het feit dat het daar uitverkocht was dat me tegenstond, ook omdat uberhaupt mensen vragen of je even op hun kaart mag kijken al een 'pain in the ass' is.

Heb trouwens een volledig identieke evo 9 bij het rallyteam Pico/Bloemendaal zien staan :) . Of was jij dat?

Nee dit was ik niet,maar het is wel dezelfde kleur en er zit een grote spoiler op. Dus niet volledig indentiek. P.S. Ze verstaan je wel , maar willen geen nederlands tegen je praten.
lancer EVO 9

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden