Es war super Frank!! Wieder ein wunderschöne Rallye!
Vrijdagmiddag naar Mayschoss gereden en we waren precies op tijd om alvast wat auto'n in aktie te zien in het PIKKEdonker......kon niet eens mijn camera instellingen goed maken, daarvoor moest ik naar een geparkeerde auto die zijn parkeerlicht aan had. Maar goed, toch wat fotootjes geschoten alvast.
Daana heerlijk gegeten (bij Pinocchio in Adenau) voor een prikkie. Wat kunnen die duitsers dat toch goed. Toen naar het hotel en op tijd naar bed want de vanmorgen wilden we om 7 uur al aan het ontbijt zitten.
Toen we vertrokken regende het........dat beloofde niet veel goeds
Tijdens het wachten voor de start van KP1 merkte we dat het steeds minder ging regenen en uiteindelijk werd het na een aantal auto's droog! Wat een timing! Nat wegdek.......ideaal voor al die RWD's.
Maar daardoor was het ook glad en er zat een fenijnig stukje net voor de hairpin waar wij stonden.......en ja hoor......daar ging een Golfje 1 de sloot in. Dat zorgde voor flink wat vertraging en we besloten maar naar de volgende KP te gaan. Moet je nagaan, wij stonden dus op KP3 (KP1 was vrijdagavond en KP2 was niks) en de volgende KP die we konden gaan kijken was al KP7. Weinig service tussen de proeven.
KP7 was de Südschleiffe van de Nürburgring, geen onbekend terrein dus voor de echte autoliefhebber. Daar werd het in ene wel heul errug koud!! En heel erg mistig/vochtig. Goed te zien op de foto's.
Daarna hebben we KP10 gekeken, dat was dezelfde proef als KP7, maar dan andersom. Even wat publiekspunten ombouwen (nou ja, dat viel wat tegen) en weer starten!
Ohohoh wat genoot het publiek van Hen Verzeyl en Paul Cremers. Luid juichend en klappend! SUPER!!
Het was weer een dag genieten van een veel oude rallywagens waarvan een aantal echt zeldzaam zijn. Naast de Eifelrallye is dit toch wel een hele leuke rally om eens te gaan kijken.
Hieronder wat foto's en de rest natuurlijk zoals jullie gewend zijn op mijn website
http://www.autopics.nl