2rallyman1 schreef:Die van steven kroesbergen ook...
wat zijn zijn planne???
volgens mij heeft de Evo van Steven wel vaker te koop gestaan...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Arfman schreef:SylviaBos schreef:Bij mij is alles, altijd te koop...
Tuurlijk als ze maar genoeg bieden, ga er wel ff vanuit dat er 2 dingen niet te koop zijn
De EVO en het huis?
StevenK schreef:Arfman schreef:SylviaBos schreef:Bij mij is alles, altijd te koop...
Tuurlijk als ze maar genoeg bieden, ga er wel ff vanuit dat er 2 dingen niet te koop zijn
De EVO en het huis?
Ik zou echt niet weten welke *dingen* bij mij niet te koop zouden zijn. Nu weet ik ook wel dat juridisch gezien honden ook 'dingen' zijn en dan zou ze wel gelijk hebben, want hoewel ik ze wel eens verfoei als er weer eens één besluit dat half drie een heel mooie tijd is om tegen een boom aan te willen pissen, zijn ze niet te koop.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:En hoe zit het dan met apen, de spreekwoordelijke aap die een lelijk ding blijft ook al draagt ie een gouden ring...
johanschop schreef:of hij gaat miss wel s2000 rijden en die s 1600 verhuren. Is ook een mogelijkheid toch?
Wolter schreef:johanschop schreef:of hij gaat miss wel s2000 rijden en die s 1600 verhuren. Is ook een mogelijkheid toch?
alles is mogelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast