Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:de nieuwe auto voor JP Balkenende in 2007 ?
Advertentie-sectie van rallysport.nl
Aangeboden: BMW 325i C5
Tekst BMW 325i C5 ,Bj.1989,ca.180PS,OMP Käfig mit Erweiterung,Cup Fahrwerk,Sparco Sitze und LMS Gurte ,Sparco Lenkrad geschüsselt,2kg Handlöscher,Omp Löschanlage,Sicherheitsfolie, Maloya auf Alufelgen,Domstreben vorne und hinten,Diff.Sperre,Gegensprechanlage,Motor und Tankschutz,Beifahrerfußstütze,viele Ersatzteile Aus beruflichen Gründen leider zu verkaufen. Preis VB:4999,-Euro

JosWRX schreef:erikjan schreef:ik heb een angstig voorgevoel dat anders de rallysport in NL wel kan inpakken met een PVDA-SP-GroenLinks kabinet...
Tenzij we Wouter in de hotseat drukken..
Rallyphoto schreef:erikjan schreef:de nieuwe auto voor JP Balkenende in 2007 ?
Advertentie-sectie van rallysport.nl
Aangeboden: BMW 325i C5
Tekst BMW 325i C5 ,Bj.1989,ca.180PS,OMP Käfig mit Erweiterung,Cup Fahrwerk,Sparco Sitze und LMS Gurte ,Sparco Lenkrad geschüsselt,2kg Handlöscher,Omp Löschanlage,Sicherheitsfolie, Maloya auf Alufelgen,Domstreben vorne und hinten,Diff.Sperre,Gegensprechanlage,Motor und Tankschutz,Beifahrerfußstütze,viele Ersatzteile Aus beruflichen Gründen leider zu verkaufen. Preis VB:4999,-Euro
Ik had begrepen dat Marijnisse interresse had in de BMW compact cup, misschien is dit budgetair dan beter haalbaar.
Corolla schreef:vandaag op rally report hoorde ik dat rene kuipers de auto van poulsen over koopt maar waar gaat poulsen dan mee rijden? en als wevers in nederland komt wat gaat poulsen dan doen blijft hij in duitsland of komt hij hier ook heen?
TWENGELTJE schreef:Corolla schreef:vandaag op rally report hoorde ik dat rene kuipers de auto van poulsen over koopt maar waar gaat poulsen dan mee rijden? en als wevers in nederland komt wat gaat poulsen dan doen blijft hij in duitsland of komt hij hier ook heen?
Zover ik heb gehoort rijd Poulsen volgend jaar in een subaru in Dld
Corolla schreef:TWENGELTJE schreef:Corolla schreef:vandaag op rally report hoorde ik dat rene kuipers de auto van poulsen over koopt maar waar gaat poulsen dan mee rijden? en als wevers in nederland komt wat gaat poulsen dan doen blijft hij in duitsland of komt hij hier ook heen?
Zover ik heb gehoort rijd Poulsen volgend jaar in een subaru in Dld
oh dan zou het wevers / poulsen sport wel weer over zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten