Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Paul schreef:Martin van Iersel volgend jaar in de T10SRT....da's die rode Subaru Impreza WRC die wel allemaal wel kennen van Bert de Jong en Hans Stacey.....Gaaf hoor weer een kanon erbij op de rally-paden.
(bron virtonrally.nl)
Campos schreef:Geweldig nieuws, zoals Van Iersel het zelf al zegt; dit zijn de mooiste Subaru WRC's ooit gemaakt. Denk dat veel mensen het daarmee eens zijn!
En ze kunnen ook nog steeds meedoen aan de top, zie Boers/vdBerg en vdMarel.
StevenK schreef:Campos schreef:Geweldig nieuws, zoals Van Iersel het zelf al zegt; dit zijn de mooiste Subaru WRC's ooit gemaakt. Denk dat veel mensen het daarmee eens zijn!
Absoluut ! Ik vind de 2-deurs impreza, nog steeds een plaatje. Zowel als grN als als WRC...
gertveurink schreef:StevenK schreef:Campos schreef:Geweldig nieuws, zoals Van Iersel het zelf al zegt; dit zijn de mooiste Subaru WRC's ooit gemaakt. Denk dat veel mensen het daarmee eens zijn!
Absoluut ! Ik vind de 2-deurs impreza, nog steeds een plaatje. Zowel als grN als als WRC...
dat ben ik volledig met je eens!!
Gert Veurink
mr_nice_guy73 schreef:gertveurink schreef:StevenK schreef:Campos schreef:Geweldig nieuws, zoals Van Iersel het zelf al zegt; dit zijn de mooiste Subaru WRC's ooit gemaakt. Denk dat veel mensen het daarmee eens zijn!
dat ben ik volledig met je eens!!
Gert Veurink
gelukkig maar
official No. 27768 schreef:Jammer dat de S8 van het MenM team waarschijnlijk verkocht gaat worden....Vond hem in handen van Mark / Jasper erg leuk!
bron: http://www.rallycarsforsale.net/
erikjan schreef:official No. 27768 schreef:Jammer dat de S8 van het MenM team waarschijnlijk verkocht gaat worden....Vond hem in handen van Mark / Jasper erg leuk!
bron: http://www.rallycarsforsale.net/
dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ding niet in NL blijft
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast