Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyphoto schreef:Tja, het het is toch echt hetzelfde kenteken en ik weet toevallig uit zeer betrouwbare bron dat de auto weer recht getrokken is.
kijk ook maar op http://www.vanbuurenrally.nl/
Rallyphoto schreef:Hein, er werd toch LOW BUDGET gezocht, als je geen EVO 7/8 kan kopen, dan toch een 6-en een kwartje.
erikjan schreef:Rallyphoto schreef:Hein, er werd toch LOW BUDGET gezocht, als je geen EVO 7/8 kan kopen, dan toch een 6-en een kwartje.
ik ben het met Hein eens, er staat toch echt 'never rolled or crashed'...
maar goed, de prijs is waarschijnlijk ook naar.
(alhoewel ik het niet op zak heb, gelukkig heb ik eind dit jaar nog een stapeltje staatsloten)
Rallyphoto schreef:erikjan schreef:Rallyphoto schreef:Hein, er werd toch LOW BUDGET gezocht, als je geen EVO 7/8 kan kopen, dan toch een 6-en een kwartje.
ik ben het met Hein eens, er staat toch echt 'never rolled or crashed'...
maar goed, de prijs is waarschijnlijk ook naar.
(alhoewel ik het niet op zak heb, gelukkig heb ik eind dit jaar nog een stapeltje staatsloten)
Hey Citrofiel, dan koop je toch geen EVO maar C4 WRC.
-Goeiedag, met Dennis van der Ven
*Ja, met Erik-Jan, ik wil graag de nieuwe C4 WRC van u kopen.
-Euh, zit daar dan ook standaard airco en lichtmetalen velgen op?
*Nee, maar het is wel een snelle versie.....
xsara, 306, clio en de megane zijn zeker zo mooi.
Christophe schreef:306 Maxi heeft het mooiste geluid, Megane Maxi & Astra Kitcar zijn de mooiste ... voor mij. Jammer dat er weinig of geen Maxi Kitcars meer rondtoeren op onze wegen.
sharply.jac|NL schreef:Is er al bekend of er iemand in een Clio R3 gaat starten het komend seizoen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten