mark brinks schreef:noujah op die engelsen zitten weer te wachten, gentleman drivers ofzoiets
Echt, onvoorstelbaar. Is er nieuws dat er 4 buitenlandse WRC's structureel in Nederland komen rijden, komt er weer iemand met een blaas vol azijn langs.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mark brinks schreef:noujah op die engelsen zitten weer te wachten, gentleman drivers ofzoiets
StevenK schreef:mark brinks schreef:noujah op die engelsen zitten weer te wachten, gentleman drivers ofzoiets
Echt, onvoorstelbaar. Is er nieuws dat er 4 buitenlandse WRC's structureel in Nederland komen rijden, komt er weer iemand met een blaas vol azijn langs.
StevenK schreef:mark brinks schreef:noujah op die engelsen zitten weer te wachten, gentleman drivers ofzoiets
Christophe schreef:Ik vind het alleszins prachtig dat de WRC's Nederland blijven kleuren! Kijk al weer uit om eens een Nederlandse rally te bezoeken.
erikjan schreef:
de jeugd is een beetje verwend
djgando schreef:Owke mensen, oproep op het bericht van Eric Noort over de klasse Max. Word hier nou bedoeld de klassen waarin je bijvoor een 205 met een mi16 blok kunt laten rijden en bijvoorbeeld een astra f met een calibra turbo blok???
Ik snap niet helemaal wat hier nu mee bedoeld word, weet wel dat we met z'n alles toen wel er over gesproken, maar nog steeds grote onduidelijkheid bestaat....
de groeten,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport
erikjan schreef:valt daar dan bijvoorbeeld ook een Porsche 996 onder ?
HJD schreef:mark brinks schreef:noujah op die engelsen zitten weer te wachten, gentleman drivers ofzoiets
Nouja. Je hebt ze, of je hebt ze niet. En ik vond vooral Turnbull en Coffey het best nog wel redelijk doen. Ze doen niet mee om het podium, maar dan komen ze toch al wel snel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten