Dus allemaal kopen, die X
Misschien probeert Mitsibushi wel een doelgroep te bereiken die wel tot aanschaf van dit type overgaat (kan gaan) en zo de verkoop cijfers wil proberen te verbeteren..... (ja, ik gok maar wat)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
kraats schreef:Jullie als potentiële kopers van de EVOX zouden zich er helemaal niet druk om moeten maken want als je erin rijdt zie je alleen nog maar dat prachtige interieur. Tevens is het sportieve karakter dusdanig dat je toch wel onder de indruk zult zijn.....![]()
Dus allemaal kopen, die X![]()
![]()
Misschien probeert Mitsibushi wel een doelgroep te bereiken die wel tot aanschaf van dit type overgaat (kan gaan) en zo de verkoop cijfers wil proberen te verbeteren..... (ja, ik gok maar wat)
Starkoo schreef:ik denk dat weining rally rijders zo'n evo gaan gebruiken want past niet in de rallysport!
A8 fan schreef:Starkoo schreef:ik denk dat weining rally rijders zo'n evo gaan gebruiken want past niet in de rallysport!
Gelukkig maken de Volvo's veel goed hè.Als er iets afschuwelijks is,zijn die bakken het wel
Starkoo schreef:ik denk dat weining rally rijders zo'n evo gaan gebruiken want past niet in de rallysport!
mr_nice_guy73 schreef:heeft niemand mijn vraag gezien?![]()
![]()
DaveEVO schreef:mr_nice_guy73 schreef:heeft niemand mijn vraag gezien?![]()
![]()
In het kort kan je het als volgt zien:
Rs2 is de luxe uitvoering, dus met airco, centrale vergrendeling, elec. ramen, bekleding in de kofferruimte e.d.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten