V.D.G Rally team schreef:Als je onder een soort F2000 regelement gaat rijden, waar nu aan wordt gedacht, dan zul je zelf je wielophanging bijvoorbeeld moeten gaan ontwerpen om je wielen een beetje vullend in een brede koets te krijgen. benieuwd wat dat op een jump gaat doen.
Welke jump, we rijden in nederland. De klasse max geld toch alleen voor nederland. Er zullen wel regels komen alles is nog in een begin stadium.
We zullen wel horen of het doorgaat.
Die 300 drempels, of bijvoorbeeld het gestuiter op het onverhard, of ELE waarbij het afgelopen jaar ook over een jump een ''beetje'' misging met een Colt.
Die jumps.
Als toeschouwer zou ik zeggen; laat maar komen die klasse max! Momenteel is de rallysport voornamelijk voor de rijders volgens sommigen onder ons. Ik denk dat met meer brute auto's juist de populariteit van de sport een stukje kan groeien. En als de vraag komt; moet het populairder, dan zeg ik JA.
Van de andere kant: Ik wil geen vreemde constructies die nergens op lijken (autocross/rallyracing). Uitgangspunt moet zijn dat het auto's blijven in plaats van voertuigen. Dit is in mijn ogen namelijk iets wat de rallysport zo leuk maakt.