mark brinks schreef:nog effen spaarn dan maar he, hellendoorn komt denk net iets te vroeg, miskien 2017
Ik wil best geld bijgooien, maar dan wel de rijder zijn, en hoofdsponsor
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mark brinks schreef:nog effen spaarn dan maar he, hellendoorn komt denk net iets te vroeg, miskien 2017
YellowLeonVT schreef:Moet wel zeggen dat iedereen wel erg heftig reageert op WBO![]()
![]()
stefanjonas schreef:heeft ook te maken met de doorontwikkeling van de corolla's denk ik?
en natuurlijk dat et nooit wat is geworden met die skoda's, dus de restwaarde is altijd lager dan zo'n corolla.
Misschien komt het wel omdat ik bij de beste Skoda dealer van NL werk,
Jan schreef:YellowLeonVT schreef:Moet wel zeggen dat iedereen wel erg heftig reageert op WBO![]()
![]()
Er zijn hier nu eenmaal forumgebruikers met een wel heeeeeeeeel erg kort lontje, met een slecht gevoel voor humor, of altijd sarcastisch...
antoine schreef:rally for ever schreef:Misschien komt het wel omdat ik bij de beste Skoda dealer van NL werk,
En nu morgen naar de baas om opslag te vragen![]()
Of een rondje in de lancer evo -1
Wim Salabim schreef:antoine schreef:rally for ever schreef:Misschien komt het wel omdat ik bij de beste Skoda dealer van NL werk,
En nu morgen naar de baas om opslag te vragen![]()
Of een rondje in de lancer evo -1
Zal niet hard gaan, want de motor ligt 50 meter van de auto af....
Christophe schreef:Gaat Hazeleger nu dit seizoen van start met z'n Lancer GrA ?
Hein schreef:YellowLeonVT schreef:Moet wel zeggen dat iedereen wel erg heftig reageert op WBO![]()
![]()
Denk niet dat het te maken heeft met reageren op WBO, meer op het opnieuw oprakelen van een al dik anderhalf jaar rondwarend en volledig onjuist gerucht over Fabia's en Focussen in schuren in Markelo door Starkoo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten