nico schreef:Jammer, had graag die nieuwere types ook wel eens willen zien in Nederland
t'is ook noit goed..................
Haha, wordt sowieso wel vet dit seizoen denk ik zo te horen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nico schreef:Jammer, had graag die nieuwere types ook wel eens willen zien in Nederland
t'is ook noit goed..................
nkroeze schreef:Ik zou juist het debuutseizoen nog niet zien als een stap vooruit.. De concurrentie in de 325i challenge is echt hard (bedoel, Maaskant / Boing en vd Berg zijn hele serieuze namen).... Ik zou graag zien hoe het in de Compact Cup gaat....

Jan schreef:Jammer, had graag die nieuwere types ook wel eens willen zien in Nederland![]()
Maar zonder gekheid, de nieuwtjes vlogen me gisteren om de oren, er zitten namelijk nog een paar WRC's aan te komen uit onverwachte hoek...
kraats schreef:Jan schreef:Jammer, had graag die nieuwere types ook wel eens willen zien in Nederland![]()
Maar zonder gekheid, de nieuwtjes vlogen me gisteren om de oren, er zitten namelijk nog een paar WRC's aan te komen uit onverwachte hoek...
Inderdaad, we zijn er nog niet......
Ik ga hier niet vertellen hoe of wat maar als een ander er "teveel" over loslaat vul ik wel even aan
sharply.jac|NL schreef:Volgens Jasper is de auto waarin hij wil gaan rijden de auto waarmee Hakkinen zijn rally debuut heeft gemaakt, een rally in lapland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast